Citat:
Ursprungligen postat av Snezhinka
Jag har redan givit information som vem som helst kan förstå att jag varit in och ut där en del.Har ingen lust att riskera outa mig själv, man vet aldrig vem som läser sånt här och det är alltid bäst att vara försiktig. Antalet människor som passar min profil som vistats där längre perioder är minimal. Dessutom gör det mig inte jättemycket om en del idioter här tror att jag ljuger. De som själva har lite bakgrund i det här, lite bildning och inte är helt inskränkta och fördomsfulla kan ta till sig den information som jag delat med mig av och dra sina egna slutsatser. Resten kan tro att youtube clips eller Washington Post som det refererats till har sanningen.
Haha, så vi ska alltså tro det du påstår därför att du är någon slags supermänniska som kan springa fritt fram och tillbaka lite hur som helst i Nordkorea och därmed förvärvat unika insikter som du nu så frikostigt delar med dig av? Men du kan inte visa minsta bild, eller den mest basala sorts bevis för dina påståenden; och de som har svårt att ta dina kontroversiella påståenden på allvar är därmed idioter och inskränkta för att de inte automatiskt tror på en användare i det trollträsk som är Flashback?
Inser du inte hur löjligt det låter. Du är bevisligen här för att framföra dina ståndpunkter, du lägger mycket tid på att argumentera med andra användare i tråden. Så om det nu verkligen är så att det du säger är sant, så borde det ligga i ditt intresse att skaka fram någonting, vad som helst, för att styrka det du säger, annars får vi behandla det som luft utan värde. Ingen kan veta att du ens varit i Nordkorea - annat än att du påstår det själv.
Men en sådan sak om t.ex. Nordkoreaners benägenhet att först fly till Kina och sedan återvända i stora strömmar vore väldigt lätt för dig att bevisa. Du måste rimligtvis ha fått de uppgifterna någonstans ifrån, eller har du bara hittat på? De kanske berättade det för dig i Nordkorea, vilket du okritiskt tror på?