2013-03-29, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
den kommentaren är urvattnad för länge sedan. Det kommer nog gå så bra så. Inget att oroa sig för, usa måste falla som stormakt nån gång. Så är det bara.

...
Senast redigerad av Matrice900 2013-03-29 kl. 03:02.
Citera
2013-03-29, 02:07
Medlem
soligts avatar
Namn: Kim jong vilse
Yrke: Jobbar med enhörningar ( annars brinner jag för näverslöjd)
Hemort: Där jag lägger min hatt
Användarnamn: Long jong dong
Karisma: 2.sydväst
Styrka: Har sett foton på en man som lyft saker
Mentalitet: Det som står på pappret( pappret är borta)
Fysik: Blev alltid vald sist i klassen
Magi: Lyckas alltid aldrig vara där
Tur: (får alltid 3 tvapparater på stryktipset)
Övrigt: Är svag för brus från radio , etc,etc
Citera
2013-03-29, 02:08
Bannlyst
Verkar som båda länderna står med fingret på avtryckaren nu. Tror ni det brakar loss snart? Kan man betta på det nånstans?
Citera
2013-03-29, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedishwalrus
Verkar som båda länderna står med fingret på avtryckaren nu. Tror ni det brakar loss snart? Kan man betta på det nånstans?

Tror inte att Nordkorea vågar. De har trots allt koll på hur överlägsna USA är teknologiskt. De vet att ett anfall på USA kommer leda till deras undergång.
Citera
2013-03-29, 02:22
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Tror inte att Nordkorea vågar. De har trots allt koll på hur överlägsna USA är teknologiskt. De vet att ett anfall på USA kommer leda till deras undergång.
Lite det jag har grunnat på: Undrat som fan senaste dagarna varför alla tabloider (och DN...) försöker skruva det till att att tredje världskriget är på g (på en liten asiatisk halvö), när NK:s egna styrande klick vet att de är kvar på 50-talet ifråga teknologi, kommunikation och stridsmoral.
Citera
2013-03-29, 02:23
Medlem
Sir_Ks avatar
Nordkorea kan ju alltid få hjälp av Ekvatorialguinea...

http://www.kcna.co.jp/index-e.htm

Citera
2013-03-29, 02:27
Medlem
zergrushs avatar
Skulle nu NK gå till anfall (av obegripliga skäl...) så skulle en jävla massa liv gå onödigt förlorade. Men det som är säkert, utöver det, är att alla beslutfattare ovan sergeants-grad i NK kommer spendera resten av sina (korta?) liv i en ganska oglamorös fängelsecell. Har svårt att tänka mig de inte begriper detta.
Citera
2013-03-29, 02:32
Bannlyst
Nordkorea kommer helt klart inte att anfalla varken Sydkorea eller USA.
Citera
2013-03-29, 02:36
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
fan skriver du på engelska för din nöt. du kan ju svenska så...
ja och du är en dum och förblindad kapitalist/imperialist som skiter i allt och alla förutom pengarna och dig själv. Hellre att se lite kommunism framöver (är sj inte kommunist) än att se europa bli våldtagen av den judiska maffian.
Ve och fasa, de första 20 åren av mitt liv spenderade jag i USA så ibland blir det lättare att prata engelska då vissa svenska ord fattas mig, ber om ursäkt för det.

Unga som lever i välfärden idag där man på ett pinsamt ignorant sätt försöker inbilla sig att man fortfarande ha kvar rätten till frihet, frihet att rösta, frihet att uttrycka sina åsikter det kommer ni att förlora på en gång nr ett storskaligt världskrig sätter igång.

Jag antar att jag pratar med en skolungdom i så fall så borde ni på era skolor ta bort alla möjliga internet anslutningar, mobiltelefoner och rätten för er att gnälla på vad som helst under en månad.
Sweetheart, you truly are ignorant, grow up!
Citera
2013-03-29, 02:46
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Lite det jag har grunnat på: Undrat som fan senaste dagarna varför alla tabloider (och DN...) försöker skruva det till att att tredje världskriget är på g (på en liten asiatisk halvö), när NK:s egna styrande klick vet att de är kvar på 50-talet ifråga teknologi, kommunikation och stridsmoral.
Det är väl för att Kina antagligen kommer backa NordKorea skulle SydKorea och USA ge sig in i striden.
USA är rädda för Kina samt att dom inte har samma starka stöd från resten av världen längre.
USA och SydKorea MÅSTE vänta på den första attacken från NordKorea innan de kan anfalla. Gör dom inte det så kommer den välvärden i västvärlden vi vant oss vid att kollapsa.
Citera
2013-03-29, 02:46
Medlem
Kungens.hands avatar
Aftonbladet kör domedagsartiklar men i amerikanska medier hittar jag nada.
Citera
2013-03-29, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
Aftonbladet kör domedagsartiklar men i amerikanska medier hittar jag nada.
Vilka medier har du kollat egentligen? Är väl i stort sett samma grejer i CNN.

http://edition.cnn.com/2013/03/28/world/asia/north-korea-us-threats/index.html?hpt=hp_t1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in