Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
När man läser din text kan man ju tro att dagens Kina är öppet och västerländskt. Vilket givetvis inte är fallet, Kina är totalitariskt, fattigt nåt jävligt för över en miljard mänskor, noll pressfrihet och ökande globala ambitioner. För att inte tala om kineser, snåla grymtande skumma typer som reser i flock och bajsar i våra rabatter.
Nordkoreaner är också ett ociviliserat folk som närmast kan liknas bland ett zoo-boskap. Kina är dock enbart babystep före i evolutionen även om nu just du behärskar fler språk.
Så sluta upp med din fjantiga Kina-propaganda
Oj vilken rasist du var då mot öst-asiater.

Näsan är i varv nu när det går bra för koreaner eller?
Jag har besökt Kina och Sydkorea många gånger och det är inget fel på landet eller folket i sig. De har en helt annan kultur och civilisation än nordiska folket, det kan jag intyga. Men att du sprider lögner att de skulle vara ett ociviliserat folk är mycket komiskt. Historiskt bär kineser och koreaner på en uråldrig civilisation och stordåd och har rikare kultur/arv än t.ex. Judar/Araber, Afrikaner och dylik! Detta är inte min personliga åsikter utan ren fakta från historia böckerna.
Vi förstår att du hatar Nordkorea som med sina 100 % homogena befolkning är ett självständigt land utanför globalismens inflytandesfär!
USA är rädda för lilla Iran, Nordkorea har kärnvapen, de är här för stanna! Sedan kommer världen förhoppningsvis se en förening av Syd-Nordkorea inom en snar framtid då hoppas vi på en öst asiatiskt demokrati och inte demokratur som i väst!