2008-11-09, 21:18
Medlem
final_cuts avatar
Vad ska detta betyda? När jag kör ett program så får jag detta meddelande, vad kan jag göra åt det?

Microsoft Visual C ++ Runtime Library
Runtime error - This application has reqested the return to terminate it in an unusual way.
Citera
2008-11-09, 21:57
Medlem
sommarlovs avatar
Denna passar dig bra:
http://t-shirts.cafepress.com/item/j...er-t/247286010
Citera
2008-11-09, 22:13
Medlem
final_cuts avatar
Ok, vi lägger ner Flashback istället så får folk Googla allt de undrar över. Jag har suttit och googlat hela kvällen! Finns inte så mycket konstruktivt info om problemet. Jag är ute efter direkta svar, därför frågar jag här. Vill jag läsa avhandlingar om det så googlar jag.
Citera
2008-11-09, 22:20
Medlem
R.Rs avatar
Det är svårt att ge direkta svar när du varken nämner vad för program det rör sig om eller vilken version av Windows du kör. Posta all info direkt nästa gång, som det nu är kan problemet bero på en rad olika anledningar.
Citera
2008-11-09, 22:28
Medlem
final_cuts avatar
Ok, programmet heter Fairuse Wizard, ett program som rippar DVD till AVI.

Kör med Windows XP Home Edition, v.2002 (enligt info).

Har inte haft problem tidigare, och datorn har blivit omformaterad för några veckor sen, så det handlar i alla fall inte om nån sorts "överansträngning". Samt så har programmet fungerat korrekt igår. Har försökt ominstallera det nu ett flertal gånger, utan resultat.
Citera
2008-11-09, 22:55
Medlem
R.Rs avatar
Går ändå inte att säga något rakt av eftersom problemet kan bero på så många faktorer, men då har vi lite mer att gå på iaf. Googlade flitigt men hittade inget relaterat just till det program du har problem med. Har du något service pack installerat? Har du automatiska uppdateringar av Windows aktiverat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in