2008-11-09, 17:24
Medlem
erikkkkks avatar
Laddade ned senaste versionen av Windows Vista inspirat från Crystalxp för ett par dagarsedan, och det funkar bra förutom en sak: Ljudet som spelas upp när en kontakt loggar in på msn!

Kan inte förklara hur det låter, men ni som har denna version vet det. Så jag undrar om någon vet om det går att ändra detta ljud, och isåfall var? I msn eller i inställningarna för Vista inspirat?
Citera
2008-11-09, 17:26
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Använder dock inte den version som du skriver om, men det bör väl ligga under egenskaper av ljud som du finner under kontrollpanelen.
Citera
2008-11-09, 17:40
Medlem
erikkkkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Använder dock inte den version som du skriver om, men det bör väl ligga under egenskaper av ljud som du finner under kontrollpanelen.
Tack! Kollade där, det enda jag hittar är "Windows messenger". Windows live Messenger fanns inte där. Ljudet som spelas upp när komtakt loggar in på windows messenger är inte det som jag beskrev innan... Förslag på hur jag ska göra?
Citera
2008-11-09, 17:48
Medlem
erikkkkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikkkkk
Tack! Kollade där, det enda jag hittar är "Windows messenger". Windows live Messenger fanns inte där. Ljudet som spelas upp när komtakt loggar in på windows messenger är inte det som jag beskrev innan... Förslag på hur jag ska göra?
Löste sig nu, fick ta det genom messenger, sedan in i messengers ljudllista i program. Missade det innan...
Senast redigerad av erikkkkk 2008-11-09 kl. 18:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in