2013-05-05, 16:27
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Va??? Malin är ju för faan färdig för viktväktarna. Många kilo som behöver försvinna.

Det var inte Shirley du såg fel på?
Citera
2013-05-05, 21:02
Medlem
Ronilles avatar
Skojar du, hon har ju blivit så smal. Skilsmässor är ju som bekant den bästa dieten...
Citera
2013-05-06, 16:06
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Igår var hennes utstrålning bestående av irritation, PMS och rivalitet med Shirley. Hon är inte ful, bara alldaglig och rätt medioker som journalist.
Håller med. Hon verkar mest sitta och gnälla och prata om irrelevanta saker. Ändå presenterar hon sig som Eurovision-expert. Har SVT någon hjärna blir det sista gästspelet i kanalen.
Citera
2013-05-12, 21:30
Medlem
localeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdiarre
va gammal hon ser ut på tv.. iofs bara sett bilder på henne i tidningen och de är ju rätt suddiga
1974-06-18 (38 år
Citera
2013-06-12, 14:46
Medlem
bruschens avatar
Jag gick i parallelklass med Malin i många år i skolan. Hon är några år äldre än mig, men visst la man märke till henne. Hon var söt och verkade alltid trevlig och glad och jag har aldrig hört något negativt om henne. Hade samma kompisar hela grundskolan och även till viss del i gymnasiet vilket i mina ögon tyder på en stabil personlighet och att man förmår att ta hand om sina relationer.
Hon har också en äldre bror, vad jag vet. Uppväxt på Öfre Öxnehaga i Huskvarna.

Inget saftigt skvaller. För min del tycker jag hon ser bra ut och verkar vara samma trevliga människa fortfarande.
Citera
2013-07-17, 08:10
Medlem
Hon är polare med berg umgås nästan enbart med tjejer. Lägger näsan i blöt vad hennes grannar gör kompis med PK femenisterna!
Citera
2013-12-13, 13:17
Medlem
PaterNoster777s avatar
Citat:
Expressens nöjesreporter Malin Roos blev bestulen på sin väska när hon intervjuade sångerskan Petra ”September” Marklund.

En bit in i intervjun märker fotografen Sven Lindwall några män som beter sig märkligt och ser att de går därifrån med Malin Roos väska under armen. Lindwall lyckades gripa två av dem men den tredje kom undan. Det är den inringade mannen på bilden.

- Tycker inte ni som Pettersson att det ser ut som en väldigt solbränd kulturberikare från fjärran Mena-land. En sådan som Expressen brukar försvara i alla väder…
http://petterssonsblogg.se/tag/malin-roos/
Citera
2014-04-28, 15:08
Bannlyst
äh
Senast redigerad av AndersJoh 2014-04-28 kl. 15:11.
Citera
2014-04-28, 15:20
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Jag gick i parallelklass med Malin i många år i skolan. Hon är några år äldre än mig, men visst la man märke till henne. Hon var söt och verkade alltid trevlig och glad och jag har aldrig hört något negativt om henne. Hade samma kompisar hela grundskolan och även till viss del i gymnasiet vilket i mina ögon tyder på en stabil personlighet och att man förmår att ta hand om sina relationer.
Hon har också en äldre bror, vad jag vet. Uppväxt på Öfre Öxnehaga i Huskvarna.

Inget saftigt skvaller. För min del tycker jag hon ser bra ut och verkar vara samma trevliga människa fortfarande.
Hade hon svårt för sig i skolan eller har du missuppfattat begreppet parallellklass?
Citera
2014-04-30, 15:21
Bannlyst
i tidningens suddiga bilder ser hon ut att ha mer att suga på.. både lår och röv..
Citera
2014-04-30, 20:26
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernter
Hade hon svårt för sig i skolan eller har du missuppfattat begreppet parallellklass?
Hahaha... Nej, vad jag vet hade hon inte svårt för sig.
Vi var skolkamrater, men i olika årskurser, det kanske inte heter parallellklass?

Hon var och är faktiskt väldigt snygg, Malin. Lite kaxig, men trevlig. Uppfattar henne som genuint trevlig utan att vara inställsam.
Sedan kan jag bara beklaga att hon ägnar sig åt kungafjäsk emellanåt, men det är hon å andra sidan varken ensam eller värst med ens på sin egen tidning.
Citera
2014-05-01, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Hahaha... Nej, vad jag vet hade hon inte svårt för sig.
Vi var skolkamrater, men i olika årskurser, det kanske inte heter parallellklass?

Hon var och är faktiskt väldigt snygg, Malin. Lite kaxig, men trevlig. Uppfattar henne som genuint trevlig utan att vara inställsam.
Sedan kan jag bara beklaga att hon ägnar sig åt kungafjäsk emellanåt, men det är hon å andra sidan varken ensam eller värst med ens på sin egen tidning.
Du verkar trovärdig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in