• 1
  • 2
2008-11-09, 08:38
Medlem
Vad vet vi om Malin Roos på Expressen?

Tidigare sportreporter numera nöjesreporter.
Citera
2008-11-09, 12:35
Medlem
Sär Skrivnings avatar
Hon är från Jönköping, ihop med en norrman och har en liten unge på typ ett år.
Senast redigerad av Sär Skrivning 2008-11-09 kl. 12:38.
Citera
2009-01-29, 22:33
Bannlyst
Hennes senaste krönika var väldigt spretig.
Kan man kalla den en krönika?
http://www.expressen.se/noje/1.14476...er-let-s-dance

Mer som ett random blogg-inlägg.
Citera
2009-01-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Hennes senaste krönika var väldigt spretig.
Kan man kalla den en krönika?
http://www.expressen.se/noje/1.14476...er-let-s-dance

Mer som ett random blogg-inlägg.

Citat:
Jag tror aldrig att jag har stött på en människa som är så stolt och plikttrogen.

Om Magdalena Graaf(!). Ett skämt förutsätter jag, eller har fröken Roos verkligen inte träffat mer än en två, tre människor i hela sitt liv?

mvh.
Citera
2009-01-30, 03:39
Medlem
Som jag minns det satsade Expressen en hel del på Malin för 4-5 år sedan, ungefär. Man uppskattade hennes sidor, de små betraktelserna från OS eller något VM i..någon större sport..och även varje vecka då det inte var något mästerskap som skulle täckas eller pluggas på förhand. Det fanns en "skrivglädje" i det mesta hon var inblandad i. Jag läser tidningen väldigt sällan nu på senare år, men nog förekom hennes artiklar och krönikor lite överallt i Expressen, förr? Blev hon sedan sparkad från sportredaktionen av någon specifik anledning?
Citera
2009-01-30, 08:45
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain-Uranus
Som jag minns det satsade Expressen en hel del på Malin för 4-5 år sedan, ungefär. Man uppskattade hennes sidor, de små betraktelserna från OS eller något VM i..någon större sport..och även varje vecka då det inte var något mästerskap som skulle täckas eller pluggas på förhand. Det fanns en "skrivglädje" i det mesta hon var inblandad i. Jag läser tidningen väldigt sällan nu på senare år, men nog förekom hennes artiklar och krönikor lite överallt i Expressen, förr? Blev hon sedan sparkad från sportredaktionen av någon specifik anledning?

Kommer ihåg en artikel som hon skrev i sporten där hon beklagade sig att de allsvenska fotbollsspelarna stod med ballen i vädret när hon kom in i omklädningsrummet och skulle intervjuva dem...KAnske därför hon slutade..less på alla svettiga kukar..svårt att veta vart hon skulle hålla blicken
Citera
2009-08-20, 15:45
Medlem
bump...vil veta mer smask om denna donna.
Citera
2009-08-20, 16:06
Medlem
CrimsonIdols avatar
Jag har varit "ihop" med henne i å.k 3 på lågstadiet...
Tappade tyvärr kontakten runt å.k 4...
Söt tjej..
Då bodde hon i HUSKVARNA..inte i jönköpxxg....Mkt,mkt STOR skillnad(hrmm)

Mvh: The CrimsonIdol
Citera
2009-08-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkmore
bump...vil veta mer smask om denna donna.
Någon form av komplex har hon för det är ett jävla tjat i hennes krönikor om att hon får veta så mycket hemligt kändisskvaller men det är ju inget som hon kan avslöja....för några dar sen radade hon upp 10 punkter av typen
"en känd politiker är ständigt otrogen" och "en programledare vänstrade på personalfesten"....suck. Hon försöker göra sig intressant och viktig.
Citera
2009-08-20, 18:02
Medlem
thefisks avatar
Har hört skvaller om att hon har ett par stora lungor.
Citera
2009-08-21, 12:51
Medlem
jo...men gillar hennes look i övrigt sedan tror jag att hon är som alla lantisar som kommer till staden vill så mycket så det värker...

är hon singel???..osv.
Citera
2009-08-21, 13:26
Medlem
CrimsonIdols avatar
Kan säga att hon var mkt populär hos det motsatta könet i lågstadiet iaf...
Ojojoj vilka EPISKA skvaller jag kommer med...

Nä, seriöst...Fram med lite saftiga detaljer nu F.B...Typ tar hon den i nåt av hålen...kanske i 3:an?...
Ok jag ber mods om ursäkt...har fått varning p.ga nummer 2 innan...så jag "byter" till nr 3

Mvh: The CrimsonIdol
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in