Första alternativet skriver bara över systemfilerna. Din användare flyttas till typ dittnamn.old och så kanske det blir en Windows.old där allt det gamla ligger, bara ta bort den efter du kopierat. Alla dina gamla filer ligger kvar.
Tag inte bort någon partition bara, då raderas(formateras den).
Andra alternativet reparerar en befintlig installation, den installerar inte om helt utan ersätter bara felaktiga filer om sådana skulle finnas.
Varning! Mappen \Windows finns redan och kan innehålla en Windows-installation. Om du fortsätter kan den befintliga Windows-installationen skrivas över.
Alla filer, undermappar, användarkonton samt program-, säkerhets- och skrivbordsinställningar kommer att tas bort för Windows-installationen. Mappen Mina dokument kommer också att tas bort.
Det där ser läskigt ut... är det säkert att den inte tar bort mina mappar med bilder osv.? Dom ska ligga på C...
Jag tryckte ESC och hittade på ett nytt mapp namn som jag kallade WINDOWS.NEW ... vad tror du om det? Kommer det bli problem med att datorn vill använda windows från den gamla mappen sedan?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!