Flashback bygger pepparkakshus!
2008-11-08, 14:07
Medlem
LaPrincipessas avatar
Jag vill beställa från någon svensk webbshop men tycker att prylshoppen är lite för dyra.. Finns det någonstans man kan få tag på Spice Diamond billigare så tipsa gärna mig för jag har väldigt bra erfarenheter av Spice
Citera
2008-11-08, 14:13
Medlem
Whitesnakes avatar
http://www.spicesweden.com/
Citera
2008-11-08, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Jag vill beställa från någon svensk webbshop men tycker att prylshoppen är lite för dyra.. Finns det någonstans man kan få tag på Spice Diamond billigare så tipsa gärna mig för jag har väldigt bra erfarenheter av Spice

Men förihelvete det finns oräkneliga antal Spice-trådar. Var du tvungen att göra en helt ny tråd? Tänker inte ens svara på din otroligt dumma fråga utan väntar istället på att någon mod låser tråden.

Men om du vill ha svar så kan du alltid posta i tråden om enbart SD eller den allmäna Spice-tråden. Kanske rentav i FAQen...

PS. Sedan när är 329 för ett pack diamant dyrt? Om du bara jämför det med kostnaden för de folköl du dricker i folkparken med resten av ditt tuffa moppe-gäng så är det fan skitbilligt..

Citat:
Ursprungligen postat av Whitesnake
http://www.spicesweden.com/

Samma priser som Prylshoppen...
Citera
2008-11-08, 16:01
Medlem
Köp på Spicesweden.. Smoketower är mer än dubbelt så dyra.
Kvalitén är bra och du får det inom tre dagar.
Citera
2008-11-08, 16:31
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackan600
Köp på Spicesweden.. Smoketower är mer än dubbelt så dyra.
Kvalitén är bra och du får det inom tre dagar.

Thanx
Citera
2008-11-09, 17:07
Medlem
evilclowns avatar
......

Både spicesweden och prylshopp funkar bra
Men Prylshoppen har bästa priser och beställer du T.ex före kl 17 så får du det dagen efter
Citera
2008-11-09, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evilclown
Både spicesweden och prylshopp funkar bra
Men Prylshoppen har bästa priser och beställer du T.ex före kl 17 så får du det dagen efter

Dom har SAMMA priser, SS-henke har väl tagit efter och kopierat dom in i det minsta.
Citera
2008-11-09, 18:39
Medlem
Zickan_s avatar
har för mej att ss är dyrare i frakt!
Citera
2008-11-09, 19:02
Medlem
evilclowns avatar
........................

Citat:
Ursprungligen postat av Rexic
Dom har SAMMA priser, SS-henke har väl tagit efter och kopierat dom in i det minsta.

Jaha? Tycker personligen att prylshoppen är bra mkt bättre än SS eftersom du får kolli-nr, tar bara runt 24 timmar från du beställt tills du håller det i handen,billigare frakt och så har prylshoppen en grymt bra service och svarar oftast 1-2 timmar senare om man slänger ett mail till han innan kl 18-19 typ..
Så kör på prylshoppen om du ska beställa spice...

/EC
Citera
2008-11-09, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zickan_
har för mej att ss är dyrare i frakt!
Hur kan 0 kronor vara dyrt?
Citera
2008-11-09, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Hur kan 0 kronor vara dyrt?

Självklart syftade han på postförskottet, som i de flesta fall bör vara anledningen att man väljer SS/Prylshoppen.se framför tex EDIT (enligt mig iaf)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in