2008-11-07, 20:22
Medlem
Mumbologis avatar
Nu har jag läst flera inlägg här på flashback om folk som röker sitt snus. De är oftast rejält ciggsugna men jag vill mest göra ett test. Jag antar att det blir en annan sorts smak. Älskar lukten på snus så de borde inte vara ett problem.

Jag har snus och rullpapper(CMB röker på då och då), hur gör jag? Notera att jag bara har portion(Skruf stark), men jag är villig att lägga flera snus på detta. Snuspappret borde ändå brinna.

Jag är intresserad av hur gigantisk niccokicken kan bli genom rök när det är så pass mycket mer nikotin i snus.

Upplevelser? Instruktioner? Argument för och mot?

Anything goes!
Citera
2008-11-07, 20:37
Bannlyst
Det går men ger ingen bra effekt då tobaken i snus inte är optimerad för rökning.

Däremot går det utmärkt att stoppa upp snusen i anus istället för under läppen vilket ger en kick som heter duga då anus tar upp nikotinet mkt bättre än läppen. Prova det istället
Citera
2008-11-07, 21:04
Medlem
lockbetets avatar
torka snuset innan..Och jag är väldigt osäker på om det går att röka portion, har testat lös en gång men aldrig portion..Så lycka till!
Citera
2008-11-07, 21:11
Medlem
Mumbologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harsche-Aro
Det går men ger ingen bra effekt då tobaken i snus inte är optimerad för rökning.

Däremot går det utmärkt att stoppa upp snusen i anus istället för under läppen vilket ger en kick som heter duga då anus tar upp nikotinet mkt bättre än läppen. Prova det istället

Jag kan inte säga att jag är så jättesugen på att trycka upp en snus i röven. Men jag har hört något om armhålan, och det är en punkt där som ger niccokick som fan. Var ska man trycka upp den?

Lockbetet: Tack för tipset, de blir att testa
Citera
2008-11-08, 18:24
Medlem
Har testat armhålan men det är bara myt, så kör på rövhålet istället!
Citera
2008-11-11, 18:16
Medlem
RasNeguss avatar
Testat än?
Citera
2008-11-12, 12:35
Medlem
Kosstaskens avatar
Fungerar verkligen anus? Svider det? Blir man illamående?

Jag la snusen under förhuden några gånger men upplevde ingen höjdareffekt utöver att det sved dom första prillorna
Citera
2008-11-12, 12:38
Medlem
jerkuss avatar
Jag har gjort te på torkat snus en gång, och skapat en tråd om det här på Flashback (förstås). Det blev inte så vidare gott.
Citera
2008-11-14, 21:49
Medlem
wiktorsson9s avatar
Jag ska fan testa detta ! Åter kommer med svar innan helgens slut!
Citera
2008-11-15, 01:32
Medlem
ap47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosstasken
Jag la snusen under förhuden några gånger

Vågar man fråga varför?
Citera
2008-11-15, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap47
Vågar man fråga varför?
Säkert samma anledning som varför man lade handen på en glödhet platta när man var liten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in