• 1
  • 2
2008-11-07, 20:11
Medlem
Någon som känner till dessa? Har köpt några stycken ikväll, är lite skeptisk emot dom! Men vetefan, jag är inte särskilt bekant med E
Så någon som har provat dessa? Helt gula och inga märken på dom, ska man kanske vara orolig att det är vitaminer jag har kommit över?
Citera
2008-11-07, 20:33
Medlem
mr.falkens avatar
utan tryck brukar vara fake men lägg upp bild
är dom tunna ellr tjocka ???
Citera
2008-11-07, 20:37
Medlem
BenAsslicks avatar
Hittade ingenting vettigt om dom på pillreports iaf.. och jag har aldrig nånsin hört dom förut.

Låter som tvivelaktiga saker, i mina öron iaf.
Citera
2008-11-07, 21:11
Medlem
Dom är ganska tjocka, och helt gula. Ser misstänksamt mycket ut som något slags vitaminpiller.
Kan tyvärr inte ta en bild då mobilen trilskas.
Har däremot köpt av denna person en gång förut och en vän till mig flera gånger. Så man kan ju alltid hoppas

Edit: Blev lite mycket smileys! (flummig)
Citera
2008-11-07, 21:18
Bannlyst
var köpte du dem?
bara att lägga upp en TR sedan med en Pill report.
Citera
2008-11-07, 21:27
Medlem
Stockholm kommer dom ifrån och skriver här och om det blir värt även en tripprapport! Önska mig lycka till, ikväll ska det fan bli party!

Ps. Lite sugen på att slänga i mig en nu men kanske inte det bästa när jag ska ut på krogen sen? Men det är ju så lockande
Citera
2008-11-07, 21:41
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veleno
Stockholm kommer dom ifrån och skriver här och om det blir värt även en tripprapport! Önska mig lycka till, ikväll ska det fan bli party!

Ps. Lite sugen på att slänga i mig en nu men kanske inte det bästa när jag ska ut på krogen sen? Men det är ju så lockande

Nja, tror inte det är någon höjdare. Du vet egentligen inte vilka substanser det rör sig om.
Om du ska Ea på en krog så ska det vara i måttliga mängder, och på piller du käkat förut.
Citera
2008-11-07, 22:16
Medlem
Du har nog rätt i det BenAsslick. Men vetefan om jag kan hålla mig ikväll ändå!
Kanske provar innan jag glider ut och om det är falskt ja då vetefan, då blir det tårar. Är det på riktigt så är det live and let die som gäller, antigen kommer jag in eller inte. Men självklart tar jag det i måttliga mängder!
Tack för alla svar! Ha en trevlig fredag
Citera
2008-11-09, 00:14
Medlem
Det var vitaminer som jag misstänkte! Är på han som jag köpte det av men man lär ju inte se några pengar tillbaks.
Kan ju alltid hoppas på kompensation med andra "riktiga" piller
Men var en riktigt rolig kväll iallafall!
Citera
2008-11-09, 00:16
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Det var vitaminer som jag misstänkte! Är på han som jag köpte det av men man lär ju inte se några pengar tillbaks.
Hur kan det ha varit en rolig kväll om du inser att du blivit blåst och sitter med vitaminer i magen...?
Citera
2008-11-09, 00:20
Medlem
Skullheads avatar
Har han sålt dig vitamin piller så banka skiten ur han, jävla idioter som tror de kan blåsa folk sådär
Citera
2008-11-09, 12:22
Medlem
Citat:

vitaminförgiftning är farliga grejjer.. klart som fan du ska ha pengar tillbaka eller riktiga piller. annars så tjänar ju den kranen inte mer från dig.
men synd att det inte va gula E, jag har hört lite rykten om att det ska cirkulera sånna och med ett vettigt svar här så kanske man hade lagt ner lite tid på nåra samtal för en gottpåse
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in