Citat:
Ursprungligen postat av driven
nar traden ar i gang anda pa trenbolone sa ska ja sticka in med en liiiiten fraga.ska starta min kur om 2 v ca Trenbolone hexahydrobencylcarbonate fran Louyang Pharma.ska kora i 6 v ca.har aldrig tagit tren forut men ar en erfaren kurare.min fraga ar specielt till er som provat Trenbolone hexahydrobencylcarbonate jag tankte fronta med 1 sustanon i veckan ar det lont eller ska jag bara kora pa tren.har last att manga lagger in testo i tren kuren.mit mal ar mass bygge nu denna kur darfor undra jag om 1 susta e lont tack for svar.. mvh driven
Hej
För det första så skapa din egen tråd och skriv stats
För det andra så tvivlar jag på att du är en erfaren kurar(vad det nu innebär) men ska ändå vara trevlig nog att besvara din fråga
Trenet du syftar på är bunden till en långsam ester och bör då köras längre än 6v och har du ingen tidigare erfarenhet av Tren sen tidigare(vilket du inte har) så anser jag att man ska köra Tren Acetate(snabb ester) vilket underlättar om biverkningarna blir för olidiga och man kan därför hoppa av det lättast och går ur systemet fortast.
Är du redan besluten med att köra Tren Hex(långsam ester) så rekommendera jag dig att förlänga kuren till iaf 10-12v (152mg EW), dosen anpassad efter kurhistorik och tidigare erfarenhet av Tren som sagt.
Att tillsätta lågdos testo brukar ibland hjälpa vissa individer komma från vissa biverkningar/bekymmer som man oftast upplever med 19-nor Prepp såsom Deca/Tren men personligen skulle jag kört med Testo E eller Testo C för att få så jämn nivå som möjligt vilket mildrar bieffekterna.
Sustanon är flerkomponentig(innehåller flera estrar) och är därför lite svårare att bibehålla jämnare nivåer.
Skrev så enkelt jag kunde, Lycka till
Till TS:
Med tanke på hur dina frågor lyder så tycker jag att du ska skippa att ens fundera på tanken att använda AAS och läsa vidare om diverse Steroider.
Tillsdess så träna ren och sköt kosten
Lycka till du också
Mvh Jack