2008-11-06, 22:54
  #1
Medlem
Tjenna igen.
Gjorde en tidigare tråd ang "Skolkuren"
https://www.flashback.org/showthread.php?t=749957

Var och hämtade mitt paket av Anahexia d-boll och träffade även säljaren.
Hade tänkt att köra på 20mg dboll men han rekomenderade istället trenbolone 250ml.
Hade inga kunskaper om Trenbolone så jag avvaktade.
Tänkte höra med er om det är något man kan använda som "nybörjarkur"
Han sa 250ml i 10veckor är lagom att börja med.
Injektera en gång i veckan sa han också?
Har den en sån lång halveringstid?

PCT:
HCG 3000iu-1500iu under 3 veckor.
Proviron 25-100 mg per dag
Nolvadex 40-20mg per dag , troligen kombinera med Proviron 50mg/dag
Clomid 100-150 mg/dag

Är det något man kan ta och börja med?
Har jag missat något?
Finns det någon bra "Guide" hur man ska injektera med Trenbolone och HCG ?


Eller ska man börja med 20mg anahexia dboll med Nolva och Clomid?

Mvh
Citera
2008-11-06, 22:58
  #2
Medlem
hejkalles avatar
Glöm det kan jag ju säga direkt, kör på dbollar istället.
Citera
2008-11-06, 23:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejkalle
Glöm det kan jag ju säga direkt, kör på dbollar istället.

Kan man få ett MVG svar ? Lite mer förklarat om du fattar.. hehe
Citera
2008-11-07, 00:04
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iRonMan!
Kan man få ett MVG svar ? Lite mer förklarat om du fattar.. hehe

läs själv istället för att tjata på folk att dom ska berätta allt för dig hela tiden.
läs stickysar, kolla kurrapporter där dom kurar på tren, googla, läs på VS produktinfo osv.

Bilda dig en egen uppfattning om vilket du tror är bäst att börja med, sen kan du be om råd osv..

https://www.flashback.org/showthread.php?t=463672&page=2
Citera
2008-11-07, 00:29
  #5
Medlem
smokevatrs avatar
skippa nolvan ., eller rättare sagt skippa hela alltet

tren är en av de styggaste injecten ,, just den sorten du funderar på sitter länge i systemet dvs får du massa bieffekter vilket du mkt väll kan få så släpper dem inte i första taget.

orkar inte ge något mvg svar här men skippa det där helt ,
Citera
2008-11-07, 11:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iRonMan!
Tjenna igen.
Gjorde en tidigare tråd ang "Skolkuren"
https://www.flashback.org/showthread.php?t=749957

Var och hämtade mitt paket av Anahexia d-boll och träffade även säljaren.
Hade tänkt att köra på 20mg dboll men han rekomenderade istället trenbolone 250ml.
Hade inga kunskaper om Trenbolone så jag avvaktade.
Tänkte höra med er om det är något man kan använda som "nybörjarkur"
Han sa 250ml i 10veckor är lagom att börja med.
Injektera en gång i veckan sa han också?
Har den en sån lång halveringstid?

PCT:
HCG 3000iu-1500iu under 3 veckor.
Proviron 25-100 mg per dag
Nolvadex 40-20mg per dag , troligen kombinera med Proviron 50mg/dag
Clomid 100-150 mg/dag

Är det något man kan ta och börja med?
Har jag missat något?
Finns det någon bra "Guide" hur man ska injektera med Trenbolone och HCG ?


Eller ska man börja med 20mg anahexia dboll med Nolva och Clomid?

Mvh
trenbolone acetate eller Trenbolone hexahydrobencylcarbonate vilken av dom ska du trycka ??? kan ej ge dig mer info innan dess..........tren ar knappast en 1 a kur.men om du nu vill kora sa lagg till testo typ sustanon sa du lagger pa dig massa.men som sakt maste veta vilket tren du ska ta forst.
Citera
2008-11-07, 12:00
  #7
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iRonMan!
Tjenna igen.
Gjorde en tidigare tråd ang "Skolkuren"
https://www.flashback.org/showthread.php?t=749957

Var och hämtade mitt paket av Anahexia d-boll och träffade även säljaren.
Hade tänkt att köra på 20mg dboll men han rekomenderade istället trenbolone 250ml.
Hade inga kunskaper om Trenbolone så jag avvaktade.
Tänkte höra med er om det är något man kan använda som "nybörjarkur"
Han sa 250ml i 10veckor är lagom att börja med.
Injektera en gång i veckan sa han också?
Har den en sån lång halveringstid?

PCT:
HCG 3000iu-1500iu under 3 veckor.
Proviron 25-100 mg per dag
Nolvadex 40-20mg per dag , troligen kombinera med Proviron 50mg/dag
Clomid 100-150 mg/dag

Är det något man kan ta och börja med?
Har jag missat något?
Finns det någon bra "Guide" hur man ska injektera med Trenbolone och HCG ?


Eller ska man börja med 20mg anahexia dboll med Nolva och Clomid?

Mvh


Hjälp HJÄLP du verkar ju inte ha nån koll alls, varför läser du inte stickys
som det e sagt i din andra tråd? Och du är för ung för att preppa.

mvh
Citera
2008-11-07, 22:44
  #8
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av driven
trenbolone acetate eller Trenbolone hexahydrobencylcarbonate vilken av dom ska du trycka ??? kan ej ge dig mer info innan dess..........tren ar knappast en 1 a kur.men om du nu vill kora sa lagg till testo typ sustanon sa du lagger pa dig massa.men som sakt maste veta vilket tren du ska ta forst.

1. det framgår att det är tren e . inte troligt att det är nån annan ester med tanke på 250mg styrkan (ts nej det är inte 250ml utan mg)

2. går utmärkt att bygga på tren only den är redan potent i det avsendet
låter skitdumt o rekomendera en förstagångs kurare som dessutom är
ungdom att han ska addera ytterligare steroider .
Citera
2008-11-08, 00:38
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
1. det framgår att det är tren e . inte troligt att det är nån annan ester med tanke på 250mg styrkan (ts nej det är inte 250ml utan mg)

2. går utmärkt att bygga på tren only den är redan potent i det avsendet
låter skitdumt o rekomendera en förstagångs kurare som dessutom är
ungdom att han ska addera ytterligare steroider .
sorry sag ej att han var 19 ar bara. tok for ungt att kura varjefall tren.....
Citera
2008-11-08, 00:48
  #10
Medlem
nar traden ar i gang anda pa trenbolone sa ska ja sticka in med en liiiiten fraga.ska starta min kur om 2 v ca Trenbolone hexahydrobencylcarbonate fran Louyang Pharma.ska kora i 6 v ca.har aldrig tagit tren forut men ar en erfaren kurare.min fraga ar specielt till er som provat Trenbolone hexahydrobencylcarbonate jag tankte fronta med 1 sustanon i veckan ar det lont eller ska jag bara kora pa tren.har last att manga lagger in testo i tren kuren.mit mal ar mass bygge nu denna kur darfor undra jag om 1 susta e lont tack for svar.. mvh driven
Citera
2008-11-08, 20:26
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av driven
nar traden ar i gang anda pa trenbolone sa ska ja sticka in med en liiiiten fraga.ska starta min kur om 2 v ca Trenbolone hexahydrobencylcarbonate fran Louyang Pharma.ska kora i 6 v ca.har aldrig tagit tren forut men ar en erfaren kurare.min fraga ar specielt till er som provat Trenbolone hexahydrobencylcarbonate jag tankte fronta med 1 sustanon i veckan ar det lont eller ska jag bara kora pa tren.har last att manga lagger in testo i tren kuren.mit mal ar mass bygge nu denna kur darfor undra jag om 1 susta e lont tack for svar.. mvh driven


Hej

För det första så skapa din egen tråd och skriv stats
För det andra så tvivlar jag på att du är en erfaren kurar(vad det nu innebär) men ska ändå vara trevlig nog att besvara din fråga
Trenet du syftar på är bunden till en långsam ester och bör då köras längre än 6v och har du ingen tidigare erfarenhet av Tren sen tidigare(vilket du inte har) så anser jag att man ska köra Tren Acetate(snabb ester) vilket underlättar om biverkningarna blir för olidiga och man kan därför hoppa av det lättast och går ur systemet fortast.
Är du redan besluten med att köra Tren Hex(långsam ester) så rekommendera jag dig att förlänga kuren till iaf 10-12v (152mg EW), dosen anpassad efter kurhistorik och tidigare erfarenhet av Tren som sagt.
Att tillsätta lågdos testo brukar ibland hjälpa vissa individer komma från vissa biverkningar/bekymmer som man oftast upplever med 19-nor Prepp såsom Deca/Tren men personligen skulle jag kört med Testo E eller Testo C för att få så jämn nivå som möjligt vilket mildrar bieffekterna.
Sustanon är flerkomponentig(innehåller flera estrar) och är därför lite svårare att bibehålla jämnare nivåer.
Skrev så enkelt jag kunde, Lycka till


Till TS:
Med tanke på hur dina frågor lyder så tycker jag att du ska skippa att ens fundera på tanken att använda AAS och läsa vidare om diverse Steroider.
Tillsdess så träna ren och sköt kosten
Lycka till du också

Mvh Jack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in