• 6
  • 7
2009-12-13, 22:04
Medlem
Tanken e inte att få rus i detta fall utan att lätta scenskräcken=)
Citera
2009-12-13, 22:26
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashie
Tanken e inte att få rus i detta fall utan att lätta scenskräcken=)

Jaha, det förklarar. Tänkte att syftet var att få ut något rus. Det är ju trots allt den delen av FB. Inderalen lär hjälpa, men ataraxen tror jag du ska skita i. Du blir nog om möjligt lite tröttare av den bara.
Citera
2009-12-13, 22:34
Medlem
Zopicas avatar
Betablockerare som tex. Inderal kan mycket väl hjälpa i såna situationer.

FB länk om Inderal: https://www.flashback.org/archive/i.../t-700900.html
Citera
2009-12-13, 22:35
Medlem
Så alltså bara strunta i ataraxen och bara köra inderal!
Citera
2009-12-13, 22:38
Medlem
Zopicas avatar
Så skulle jag gjort iallafall.
Citera
2009-12-13, 22:38
Medlem
Tack för hjälpen=)
Citera
2009-12-13, 22:44
Medlem
Zopicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashie
Tack för hjälpen=)

Lycka till!
Citera
2009-12-15, 00:59
Medlem
jugbandbluess avatar
Rafsade åt mig piller i desperation igår när jag inte kunde sova, fy helvete vad zombie man är dagen efter. Trött som fan o hela dagen e förstörd.
Citera
2011-03-11, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cathastrophia
Har du riktigt 'tur' så kommer du få synnerligen otäcka mardrömmar modell grymt skeva, som gör att du hellre än att riskera att drömma dem sitter vaken flera dagar i sträck, och då lär du bli bäng av det.

(Fick atarax utskrivet mot just oro, men fy satan vilka otrevliga drömmar jag drömde)

Fan e de ataraxen man får mardrömmar av har haft de nu nårra dagar efter ja började me de tack för tipset fuck atarax inte värt de xD
Citera
2011-05-26, 23:27
Medlem
Kan man bli psykotisk? Jättepsykotisk, så att högtalarna spelar vad de vill och man hör människor som kanske inte finns där?

De går ju inte att plugga på det är ju ett som är säkert. Men avstressad och lugn blir man, tills man blir stressad av paranoian.

Helt fel forumdel, det ser man tydligt för det ser ut som det är en treåring som skrivit ämnet.
Senast redigerad av Assa2010 2011-05-26 kl. 23:31.
Citera
2011-05-26, 23:48
Medlem
Isets avatar
Min hund har atarax 5 mg (samma som människor får) utskrivet på receptoch trycker jag i henne rediga mängder så blir hon - trött.
Citera
2011-07-08, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kafka
Herrejävlar, förlåt om jag bumpar en tråd eller så nu men jag måste skriva av mig lite.
Har fått atarax utskrivet för ångestrelaterade problem och fått hänvisat att ta två-tre/dag. Igår glömde jag av skiten och tog två innan jag gick och la mig.
Har även Xanor utskrivet men har låtit den ligga för att se om Ataraxen ger några resultat, och herredjävlar, nu hände det grejer.
Precis när jag vaknade idag, eller trodde jag skulle vakna, så hade jag de mest fruktansvärda hallucinationer jag kan tänka mig.
Det var kvinnor som satt i min säng och sakta förvreds till djävlar med horn och blodigt ansikte, som först log mot mig och sedan kräktes. Jag var helat tiden vaken så att säga, försökte slå bort allt.
Har en stor rullgardin för fönstret som helt plötsligt började fladdra till, kanske gjorde den så av vinden, men som jag såg det verkligen stormade den och bakom skymtade någon form av djävulsgestalt som ville in.
Det dök även upp saker under täcket, som att någon satte sig upp under, återigen, monster.
En annan syn var den av att något stort rör fallit från taket och ur detta hade det kommit gigantiska mängder damm och smuts som jag då försökte dammsuga upp, min mor var även där, och en svart man som flyttat runt alla mina möbler. Såg rätt schysst ut men när jag kom till ytterdörren (vilket jag inte gjorde, var hela tiden i sängen) så fanns där bakom bara långa, mörka, blå betongkorridorer.

Ni får ursäkta om tråden är gammal, jag är osammanhängande, etc. Men jag är fan fortfarande skärrad. det jag tog igår var alltså två st 25mg atarax precis innan jag la mig, hade tagit en på morgonen också. Inga andra preparat om inte lite xanor låg kvar sen föregående dygn.

Så väldigt otäckt, gjorde till och med nypa sig i armen grejen där i sängen, precis när det började lugna ner sig, men då inträffade incidenten med den fladdrande gardinen. Precis när man trodde man var på väg ut så small det igen, med råge.

Vet inte vad jag får fram, bara skriva av mig lite och vidarebefordra den citerade varningen. se upp. fy fan.
Fick atarax utskrivet idag pga ångest/oro/sömnproblem. Blev ju fan livrädd nu
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in