2008-11-05, 11:48
Medlem
weeeyyys avatar
r sjukt sugen!

Men ska man ta ett paket pris eller ska man fixa allt sjlv?
vad blir billigast och bst??

Har kollat p Steve Perryman, och ngra andra sidor men biljetterna verkar ganska dyra dr.

Hade tnkt ka p arsenal - man city 4 april.

erfarenheter och dylikt vlkomnas!
Citera
2008-11-10, 00:34
Medlem
Steve Perryman kommer att stta dig p ngot som heter "club level", dr du fr gratis l i pausen och slipper antagligen svordomar och antisemitiska snger. Lter kanske sknt men jag tror personligen att det suger pung och r lngt ifrn en riktig engelsk fotbollsupplevelse.

r du en mer vanlig fotbollsintresserad som vill ka till London och se engelsk fotboll tycker jag att du ska kpa ryan airbiljetter frn nrmsta avlgsna flygplats, boka drmhotellrummet med pissgul heltckningsmatta och mgel i badrummet och titta efter biljetter p kortsidan, dr vanligt folk/fans sitter, p ticketmaster och liknande sidor. D dessa sidor sljer svarta biljetter kommer dessa p ett medlemskort, som du br vara beredd att lgga deposition fr och sledes vara duktigt frsiktig med. Rkna ocks med att pynta en hel del fr biljetterna.

r du en mer seris supporter till laget och kan tnka dig att ka och se fler matcher ordnar du medlemskap p arsenal.se, som ordnar ett begrnsat antal biljetter till varje hemmamatch. Hr fr du biljetter till face value, vilket inte r billigt men mycket billigare n att kpa svart. Hr fr du ocks plats med andra svenska fans till klubben, som dessutom har plats bland vriga fans (och inte slipsknutarna p Club Level), vilket bddar fr diskussion och l efter matchen. I medlemskapet ingr ocks annat kul som en svensk Arsenaltidning, diskussionsforum etc.

Genom Arsenal.com kan du dessutom boka in en guidad tur p stadion. Vet ej riktigt vad som ingr dr men det verkar vara intressant. Ta dig grna ngra turer till ngon av supportershopparna och promenera runt en bit runt krokarna i det Arsenal-land som r Islington med omgivning. Omrdet r knappast fashionabelt men jag trivs iaf. Hoppa grna in p ngon av pubbarna i omrdet och ta en l, pubguide finns ppen fr alla p arsenal.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in