2008-11-12, 01:31
  #73
Medlem
chribsson2s avatar
Det som är lite trist är att om det är den utpekade 27-åringen (kan vi inte kalla honom så? det blir lite mer kvällstidningskänsla då) så motsvararhan ju ganska väl allmänhetens bild av den genomsnittlige FB:aren...

Hur är det egentligen med Dominikas "outande"? Lär väl vara åtalbart om hon inte har rejält på fötterna.
__________________
Senast redigerad av chribsson2 2008-11-12 kl. 01:33.
2008-11-12, 02:02
  #74
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Håller i mångt och mycket med dig.
Men du borde väl ganska enkelt kunna bekräfta/avfärda om denna 27 åring är mannen bakom Jake The Snake då ni ska ha träffats irl.
Eller?


Ja vi har träffats ett tiotal gånger.
Jag kan faktiskt varken bekräfta eller dementera då jag helt enkelt kallade honom för just JAKE.

Han verkade inte vilja tala om vad han hette IRL och jag brydde mig aldrig om att fråga heller, ville inte ge honom nöjet att neka mig det svaret utan resonerade mer så att han självmant skulle tala om det när tiden var inne.

och den fina bilden ser man ju mkt av.
2008-11-12, 02:06
  #75
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygvärdinnan
Ja vi har träffats ett tiotal gånger.
Jag kan faktiskt varken bekräfta eller dementera då jag helt enkelt kallade honom för just JAKE.

Han verkade inte vilja tala om vad han hette IRL och jag brydde mig aldrig om att fråga heller, ville inte ge honom nöjet att neka mig det svaret utan resonerade mer så att han självmant skulle tala om det när tiden var inne.

och den fina bilden ser man ju mkt av.
What a load of bull!! Vem faan springer runt och kallar sig för sitt FB-nick?
2008-11-12, 02:17
  #76
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
What a load of bull!! Vem faan springer runt och kallar sig för sitt FB-nick?

eh, en jävligt jagad paranoid jävel med trust-issues deluxe?
Jake i ett nötskal.
__________________
Senast redigerad av flygvärdinnan 2008-11-12 kl. 02:20.
2008-11-12, 07:31
  #77
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flygvärdinnan
refererar till Birro, sveriges nästa Horace Engdahl.

1 ord
2 innebörder.
http://g3.spraakdata.gu.se/saob/show.phtml?filenr=1/182/46431.html


Du vet det där får dig inte direkt att se smartare ut :O
2008-11-12, 09:35
  #78
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du vet det där får dig inte direkt att se smartare ut :O

är det så?
jag kanske är en vandrande eeeh.. tavla?
2008-11-12, 10:13
  #79
Medlem
Wedgies avatar
Känns ärligt talat lite osannolikt att den personen erwik et al drar upp som JTS skulle vara rätt. Möjligen kan han vara den som skriver Stureplans Vackraste nu. Var väl inte klargjort att det fortfarande var Jake som skrev den. Det överrensstämmer inte helt hundra med "nya" magisk apabloggen (som dock är nerlagd nu).
2008-11-12, 10:28
  #80
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Efter att ha läst invändningarna här så...hmmm nu börjar jag också tvivla....
Jag undrar fan om inte Alexander Erwik och dom andra genierna har tagit fel kille?

Indecline, jag ber om ursäkt för att jag ifrågasatte din trovärdighet..ehhh.. . Men hursomhelst verkade du rätt säker på din sak innan den där Joak-im H---n droppades. Är din 'kompis' fortfarande en aktuell kandidat?

Mytoman, fantasifull eller inte så är Jake ett geni jämfört med Erwik och dom andra parasiterna. Och sen är naturligtvis Erwik inte ett dugg bätte själv. Kanske borde man bumpa den gamla Erwiktråden???


Valdigt overtygad att "min" kandidat ar den ratta.

Problemet ar att om jag lagger korten pa borden sa outar jag min kalla da han inte direkt glappar till folk om saker eftersom att han ar en paranoid dare.
Saledes bor jag valja vad jag sager med omsorg...

Men Karl Kraus hade ratt om Ryssland, han hade inte sin verksamhet daer, han hade andra anledningar till att befinna sig daer.

Skickade ett mess till flygvardinnan och generellbeskrev hans utseende sa far vi se om det ar ratt person.
__________________
Senast redigerad av Indecline 2008-11-12 kl. 11:26.
2008-11-12, 13:23
  #81
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygvärdinnan
Ja vi har träffats ett tiotal gånger.
Jag kan faktiskt varken bekräfta eller dementera då jag helt enkelt kallade honom för just JAKE.

Han verkade inte vilja tala om vad han hette IRL och jag brydde mig aldrig om att fråga heller, ville inte ge honom nöjet att neka mig det svaret utan resonerade mer så att han självmant skulle tala om det när tiden var inne.

och den fina bilden ser man ju mkt av.

Okej jag förstår!

Haha nä bilden är ju inte den bästa.
2008-11-12, 13:48
  #82
Medlem
flygvärdinnans avatar
en häxjakt.

Nu VET jag med all säkerhet att patrasken famlar i blindo- de har ingenting att gå på...
för nu blir JAG anklagad för att vara Joakim eller Jake.

http://www.hanky.se/Dominika/36566

japp. jo men så är det ju.
2008-11-12, 13:55
  #83
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygvärdinnan
Nu VET jag med all säkerhet att patrasken famlar i blindo- de har ingenting att gå på...
för nu blir JAG anklagad för att vara Joakim eller Jake.

http://www.hanky.se/Dominika/36566

japp. jo men så är det ju.
Spännande.
Vem är du då?
2008-11-12, 14:06
  #84
Medlem
showbizs avatar
Hela Dominikas trovärdighet krackelerar när hon nu påstår att även flygvärdinnan är JtS! Om hon tar så lätt på att kasta ut anklagelser med så dåliga grunder så kan man verkligen börja fundera på om 27åringen är JtS..

Och skulle det visa sig att hon nu har hängt ut fel person, alltså 27 åringen som JtS så kommer det bli problem för både Erwik och Dominika, det kommer dom att bli varse om. Det är rätt jävla olagligt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in