2008-11-20, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Den enda som pekar ut Flygvärdinnan som JH är Dominika, samt ett par värdelösa troll.

Jag vet inte längre vad jag ska tro...

Ledsen, men Flygvärdinnan försäger sig i sitt senaste inlägg här, eller?
Blir provocerad av "mole" som säger något om att komma och hämta JH hos Mamma Ulla?

Och i Flygvärdinnans blogg idag är det nästan som ett avskedsbrev, eller?
2008-11-20, 12:01
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle

Blir provocerad av "mole" som säger något om att komma och hämta JH hos Mamma Ulla?

men jag var ju ironisk! har ju gett upp att försöka övertyga den där muppen,
vill han hämta någon jocke hos mamma ulla så låt honom fan ska jag bry mig om det för...

och trust me.. det är inget avskedsbrev. bara ett förtydligande att de inte har särskilt mkt att gå på.
2008-11-20, 12:01
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle

Men snälla, hur många personer (sellouts, swaye, jag själv osv) ska säga att de vet, inte tror, att flygvärdinnan inte är JH innan det går in hos folk?
2008-11-20, 12:02
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygvärdinnan
men jag var ju ironisk! har ju gett upp att försöka övertyga den där muppen,
vill han hämta någon jocke hos mamma ulla så låt honom fan ska jag bry mig om det för...

och trust me.. det är inget avskedsbrev. bara ett förtydligande att de inte har särskilt mkt att gå på.

Fast se det från den ljusa sidan - nu kan du köra hardcore som fan mot allt och alla och denne JH får skulden
2008-11-20, 12:04
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Fast se det från den ljusa sidan - nu kan du köra hardcore som fan mot allt och alla och denne JH får skulden

Han är väl redan mördad av nån rabiat Dominikaanhängare. Att varken kommentarerna i hennes blogg eller Stureplans Vackraste inte slutat borde väl tyda på att de är lite fel ute.
2008-11-20, 12:08
Medlem
flygvärdinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wedgie
Han är väl redan mördad av nån rabiat Dominikaanhängare. Att varken kommentarerna i hennes blogg eller Stureplans Vackraste inte slutat borde väl tyda på att de är lite fel ute.

Jag släpper det här nu, ingen idé att sjunga för döva öron så att säga..
2008-11-20, 12:08
Medlem
Citat:
Men snälla, hur många personer (sellouts, swaye, jag själv osv) ska säga att de vet, inte tror, att flygvärdinnan inte är JH innan det går in hos folk?

Ok, har tydligen, förutom min Dominika-fixering, en del trust issues...
2008-11-20, 12:13
Medlem
Wedgies avatar
Citat:

Verkligen, men det kommer ju ett gäng inlägg på varje sida som vägrat släppa det, lite smått frustrerande och än värre för dig. Slutar väl med att jag också blir klassat som ett alias till JH tillsammans med dig, sellouts, swaye, wilt, osv.

Snart har vi assimilerat alla i tråden som inte går på dominikas linje. Resistance is futile. Join the JH hivemind
2008-11-20, 12:20
Bannlyst
Citat:
Resistance is futile. Join the JH hivemind

???
2008-11-20, 12:27
Medlem
Citat:

Okej, sorry!
JAG TROR DIG, men vill samtidigt inte stänga mina öron helt för vad andra påstår.
Men det är pinsamt att jag så lätt faktiskt är beredd att tro på några rader i DPs blogg bara för att bloggen är ganska stor och hon är känd?
2008-11-20, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
???
Varför hänger du i den här tråden? Du har visat att du inte kan förstå de enklaste och mest vanligen förekommande förkortningarna (AE och DP), uppvisat en total oförmåga att förstå ironi (när du trodde att Flygvärdinnan outat sig själv som J.H i ett blogginlägg) och nu visar du även att du har noll kunskap om populärkultur (eftersom det är en blinkning till känd replik i Star Trek). Är det inte bättre att låta folk som är actually intresserade av det här få diskutera ifred? Det finns tusentals andra trådar att engagera sig i. Du kommer bara att slita ut ?-knappen på tangentbordet.

On topic: Såg att JtS redan 2003 skrev om Audio Bullys "We Don't Care" som en av sina bästa musikvideos. Den finns så klart med här: http://kokokintyre.blogspot.com
Hur mycket orkar någon engagera sig för att skapa en fiktiv person/ett alias?
(Eller We Don´t Care, förresten. JtS har genom alla år aldrig lärt sig använda ' utan använder genomgående ´, kanske en ledtråd om man vill kolla bloggar som verkligen har honom som upphovsman. Sådana där vanor sitter i bergfast).
2008-11-20, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trialanderror
Varför hänger du i den här tråden? Du har visat att du inte kan förstå de enklaste och mest vanligen förekommande förkortningarna (AE och DP), uppvisat en total oförmåga att förstå ironi (när du trodde att Flygvärdinnan outat sig själv som J.H i ett blogginlägg) och nu visar du även att du har noll kunskap om populärkultur (eftersom det är en blinkning till känd replik i Star Trek). Är det inte bättre att låta folk som är actually intresserade av det här få diskutera ifred?

Nu är du lika korkad som inte fattar rotundas ironi av den löjliga Star Trek kommentaren. Gissar att du är lika styrd som en Borg av flygvärdinnan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in