Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2009-09-10, 22:43
  #109
Medlem
staffanwesterbergs avatar
Jaha

Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Rosie, ja...hade nästan glömt henne. Dottern hängde ju med på partyna också. Mer än en biker har väl fått en dask av Rosies pattar...

Vet inte om hon är kvar i svängen. Hörde något rykte om att hon trillade ur en Rod på nån cruising för många år sedan, och skadade sig. Bara rykten alltså. Kärringen var skitrolig.

Det senaste jag hörde va att Rosie har mulat....surt för hon va rätt kul kommer aldrig glömma en midsommarfest hos Yrsel där hon sprang runt med leopardmöstrade tights...nice...en annan gång körde hon upp nassarna i nian på en lirare i rulstol nere på Carolina mc...han fick panik å hans händer gick som lärkvingar i sina försök att komma undan. ho ho ho

Sen när Sky high kom ut med sitt "hendrix album"..minns inte va det hette.

Rosis lökar va på framsidan....jag å en polare va upp i Åre för å dricka sprit....

Sky high spelar på kvällen å ja undrar om det e rosis tuttar man ser på skivomslaget...jo men visst säger clas....."vi fick sminka dom som fan för hon hade varit på fest kvällen innan å daskat runt tuttarna så dom var fulla i blåmärken"

Dom har säkert lika kul hos HA å bandidos...............

Mors
Citera
2009-11-26, 14:58
  #110
Medlem
heartofdarknesss avatar
Jag minns Big Twins (Ludvika) som en väldigt trevlig klubb från mina besök i slutet av 90-talet, där jag alltid kände mig välkommen. Känner/Kände vissa av medlemmarna, men mer från ett outsider perspektiv. Var även på en fest i Outlaws lokaler i Spånga i Stockholmstrakten för....fem-sex (?) år sedan, där bl a 'Banan' var närvarande. Han gjorde ett bestående intryck. Det var något med blicken, hans sätt att prata och inte minst de gigantiska händerna. Outlaws bjöd på käk, och då utspelar sig följande konversation:
Jag: -kan jag sitta här?
Banan: -Ja, men kommer en snygg tjej så lyfter jag bort dig.
Jag: -ha ha (skrattar till, lite så där halvkaxigt), ja ja.......
Banan: -Jag menar allvar, jag lyfter bort dig från bordet om en tjej vill ha platsen.
Förmodligen menade han allvar.

Jag känner som sagt visserligen ett par av medlemmarna från BT (inte från BTTG vad jag vet, men har hört talas om Fänriken, som f ö också ska vara en mycket hygglig kille, med stor respekt kring sig) men skulle inte göra anspråk på att i övrigt på något vis vara inne i gamet. Jag kan bara konstatera att vare sig jag haft att göra med BT, OL eller HA (nån enstaka gång) så har jag alltid blivit väl bemött.
Citera
2009-11-26, 19:41
  #111
Medlem
lobo69s avatar
Det var roligt att se filmen om prutt-pecka. Såg där att en gammal arbetskompis till mig var med, Älgen. Vi jobbade ihop i början på 90-talet på ölands djurpark och har inte träffat han sen dess.

Kommer ihåg att han byggde ihop sin första hoj där. Hade ju inget körkort och hojen var inte reggad. Så han köpte en nummerskylt någonstans ifrån. På den stod det LSD 666 . Det körde han gladeligen med.

Är det någon som känner han så hälsa han så gott från den stora skåningen.
Citera
2011-10-25, 20:35
  #112
Medlem
Min kusin är med i big twins :P
Citera
2011-10-29, 09:53
  #113
Medlem
lefthooks avatar
Vad är det för hoj prutt-pecka kör i filmen?
Den var fan grym på riktigt!
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback