• 1
  • 2
2001-11-19, 13:50
Medlem
Hej!
Har blivit erbjuden Oxar 50mg, ngn som vet hur de funkar, kan man köra enbart Oxar eller, jag har inte en aning om hur man kurar emd oxisar, ngn som har provat eller har ngn synpunkt på detta prep.???

Jättetacksam för svar!

/Hunter Oxe-novis :)
Citera
2001-11-19, 13:57
Medlem
Oxar??? Hur funkar de, bra/dåliga??

Kurtips/dosering oxå tack!!!
*väntar med spänning*

/Hunter
Citera
2001-11-19, 16:10
Medlem

Oxar är en av dem steroider som ger dig mest biverkningar. Det är den steroiden som har flest rapporterade biverkningar.. Men den ger grymma ökningar, som du likaväl kan tappa om du inte är noga med Clomid eller Hcg.
Den har även hög DHT-nivå som ger dig håravfall.
Citera
2001-11-19, 16:55
Medlem

Hmmm mindre trevlig alltså...

Tror jag satar på en Deca/Systa kur istället, verkar tryggare...
Eller IP winny men svårt att få tag på 50mg, vill f*n inte pilla med mina 2mg tabs :(

/Hunter
Citera
2001-11-19, 21:22
äldre konto (old)
Ej medlem

Oxar är tunga, körde en halv oxe om dagen och fick hjärtklappning på kvällen och kraftig acne på de konstigaste ställen.... riktiga bölder !
Kände mig oxå febrig och yr hela tiden.
Citera
2001-11-19, 22:24
Medlem

Blev du av med bölderna sen? Med hjälp av vad i så fall, bra att veta utifall...
Citera
2001-11-20, 00:31
Medlem

Tja
oxar.. hoppas att du har ett bra psyke om du skall köra på det .. starka prylar..
du kan ta oxar i pyramid precis som med ryssar fasst inte riktigt samma mängd du bör nog aldrig gå upp på mer än fyra när du toppar kuren använd nolvadex el. liknande till det, det kommer du nog behöva. Du behöver inte toppa med oxarna heller du kan tex köra bara en om dagen om du inte vill dra i dej för mycket ,, men du lär nog växa på det om du skall köra me det.. tro mej
Citera
2001-11-20, 08:03
Medlem

Tja, det är DEN starkaste steroiden - med allt vad det innebär. Inget jag rekomenderar vare sig för nybörjare eller erfarna, faktiskt!
En god vän till tog oxar till sin första kur. OK, han söp till det -> Det slutade med nån vecka på psyk efter att ha slagit sönder lägenheten och låst in sin sambo i en garderob. Dessutom fick han gyno.....Det här är ju naturligtvis ett skräckexempel, men ändå, det är också det enda exempel jag kan komma på att någon jag känner drabbats av allvarliga repressalier efter bruk av steroider.

Fuckhead
Citera
2001-11-20, 08:20
Medlem

Som sagt: Inget för mig iallafall, visst är jag lugn och har starkt psyke men det där verkar vara otrevliga grejjor!

Nej, nästa vecka på Lördag börjar en Winny kur istället känns lite tryggare, har kirrat Clomid nu oxå (inte illa va Fuckhead?), så nu kan ta mig fan ingenting gå fel (citat Strul, svensk B-rulle).
:)
/Hunter
Citera
2001-11-20, 08:47
Medlem

Nej, nu kan nog ingenting gå fel....Have fun!

Fuckhead
Citera
2001-11-20, 09:17
Medlem

He he!
Tack Tack :)

/Hunter
Citera
2001-11-20, 10:12
Medlem