Tja alla
Efter att jag hade varit på komvux idag stod jag och väntade på tunnelbanan. Det var rätt tomt i perrongen (?) men till slut kom en tjej som såg ut att vara i min ålder och gick och ställde sig och väntade på tunnelbanan också. Hon var söt
Till en början stod hon typ 20 meter bort, men hon tittade flera gånger åt mitt håll och två gånger tog hon initiativet att gå närmare, till slut så hon stod typ tio meter ifrån. Gick dock bort lite då och ställde mig och tittade mot andra hållet. Innan dess hade vi mött varandras blickar 1-2 gånger
Då tänkte jag att "trevligt, då kanske hon sätter sig i min vagn

", men när tåget kom inte långt senare gick hon och satte sig i en annan vagn, trots att den som jag satte mig i (jag gick på först) var närmare
Sen dess har jag undrat vad hon egentligen ville. Varför tittade hon åt mitt håll så många gånger och varför närmade hon sig när hon inte ens ville sätta sig i samma vagn?
Vi var inte ensamma i perrongen utan det var några till där, men dom stod längre bort och hon tittade inte på eller närmade sig dom andra. Bara mig
Spåret: ------------------------
Först: ..........jag.............hon........dom andra
Sen: .........jag......hon...............dom andra
Kort och gott: Vad ville hon egentligen?
Har ni varit med om något liknande?
Tack
Joppe