• 1
  • 2
2008-11-03, 23:02
Medlem
DiscoJoppes avatar
Tja alla

Efter att jag hade varit p komvux idag stod jag och vntade p tunnelbanan. Det var rtt tomt i perrongen (?) men till slut kom en tjej som sg ut att vara i min lder och gick och stllde sig och vntade p tunnelbanan ocks. Hon var st

Till en brjan stod hon typ 20 meter bort, men hon tittade flera gnger t mitt hll och tv gnger tog hon initiativet att g nrmare, till slut s hon stod typ tio meter ifrn. Gick dock bort lite d och stllde mig och tittade mot andra hllet. Innan dess hade vi mtt varandras blickar 1-2 gnger

D tnkte jag att "trevligt, d kanske hon stter sig i min vagn ", men nr tget kom inte lngt senare gick hon och satte sig i en annan vagn, trots att den som jag satte mig i (jag gick p frst) var nrmare

Sen dess har jag undrat vad hon egentligen ville. Varfr tittade hon t mitt hll s mnga gnger och varfr nrmade hon sig nr hon inte ens ville stta sig i samma vagn?

Vi var inte ensamma i perrongen utan det var ngra till dr, men dom stod lngre bort och hon tittade inte p eller nrmade sig dom andra. Bara mig

Spret: ------------------------
Frst: ..........jag.............hon........dom andra
Sen: .........jag......hon...............dom andra

Kort och gott: Vad ville hon egentligen?

Har ni varit med om ngot liknande?

Tack

Joppe
Citera
2008-11-03, 23:07
Medlem
Rigets avatar
Det r bara som du tror....det var s att jag stod bakom dig och drfr var det mig hon flrtade vilt med.

Efter vi stigit in i tget drog hon in mig p toan och vldtog mig.

N, nu ska ja nog fan g o lgga mig haha

Gonatt

Men serist...ibland fr man sjlv vibbar och sen visar det sig att det inte betydde ett skit.
Citera
2008-11-03, 23:10
Medlem
Mockens avatar
Hon kanske tyckte du luktade skumt?

Lgg dig o ronka nu
Citera
2008-11-03, 23:12
Bannlyst
Hjrnspken!
Hon var definitivt inte intresserad av dig. Du borde jobba p ditt sjlvfrtroende och din frmga att kunna tolka signaler. Uppenbarligen har du urusla sociala frmgor.
Citera
2008-11-03, 23:13
Medlem
oscarericsons avatar
Det verkar rtt uppenbart. Hon ville ngot, intresserad? "Hej, frga mig om mitt nummer?"

Nr du vnde blicken bort och flyttade p dig kanske hon tog det som en diss och satte sig i den andra vagnen Detta kom upp i mitt huvud nr jag lste det iaf.
G dit imorgon samma tid s kanske du ser henne igen
Citera
2008-11-03, 23:14
Medlem
Sk1llzs avatar
Tyvrr, mannen. Om man skulle brja analysera p detta vis skulle nog ngot liknande hnda en gng i veckan ven fr mig sjlv. Jag skulle vilja sga att detta med strsta sannolikhet endast var slumpen, bit ihop och ta nya tag.
Citera
2008-11-03, 23:15
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Haha, du veranalyserar som en gud
Citera
2008-11-03, 23:23
Medlem
Var de andra p perrongen lite lskiga kanske? Hon kanske flyttade sig nrmare fr att f skydd.
Citera
2008-11-03, 23:24
Medlem
Isabella_s avatar
jag tror att hon hade synfel och drfr var det frst nr hon kom nrmare som hon kunde se hur du sg ut.

eller s veranalyserar du situationen.
Citera
2008-11-03, 23:26
Medlem
DiscoJoppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Var de andra p perrongen lite lskiga kanske? Hon kanske flyttade sig nrmare fr att f skydd.
Nej dom sg vanliga ut. Som jag och hon.

Men hon mste ju ha betett sig s av ngon anledning?
Citera
2008-11-03, 23:26
Medlem
Artygs avatar
Dina trdar r suverna DJ

Ont: Hon kanske ville f ett bttre utgngslge till sprvagnen?
Brukar sjlv flytta mig nr strax innan bussen/tget till en position som jag av erfarenhet vet kommer att vara nra ingngen.

Ps. En tjej i en bil stannade nr jag skulle cykla ver ett vergngsstlle idag, man mste inte stanna om det r en cyklist enligt lagen men nd gjorde hon det. Vad ville hon, var hon kr i mig?
Senast redigerad av Artyg 2008-11-03 kl. 23:29.
Citera
2008-11-03, 23:29
Medlem
Det r ju rtt uppenbart att hon frskte rra sig bort frn dem andra, nr dem sedan satte sig 2 vagnar bort frn dig valde hon att sitta i mittenvagnen dr varken stirrande du eller dem andra fanns!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in