• 1
  • 2
2008-11-03, 23:02
Medlem
DiscoJoppes avatar
Tja alla

Efter att jag hade varit på komvux idag stod jag och väntade på tunnelbanan. Det var rätt tomt i perrongen (?) men till slut kom en tjej som såg ut att vara i min ålder och gick och ställde sig och väntade på tunnelbanan också. Hon var söt

Till en början stod hon typ 20 meter bort, men hon tittade flera gånger åt mitt håll och två gånger tog hon initiativet att gå närmare, till slut så hon stod typ tio meter ifrån. Gick dock bort lite då och ställde mig och tittade mot andra hållet. Innan dess hade vi mött varandras blickar 1-2 gånger

Då tänkte jag att "trevligt, då kanske hon sätter sig i min vagn ", men när tåget kom inte långt senare gick hon och satte sig i en annan vagn, trots att den som jag satte mig i (jag gick på först) var närmare

Sen dess har jag undrat vad hon egentligen ville. Varför tittade hon åt mitt håll så många gånger och varför närmade hon sig när hon inte ens ville sätta sig i samma vagn?

Vi var inte ensamma i perrongen utan det var några till där, men dom stod längre bort och hon tittade inte på eller närmade sig dom andra. Bara mig

Spåret: ------------------------
Först: ..........jag.............hon........dom andra
Sen: .........jag......hon...............dom andra

Kort och gott: Vad ville hon egentligen?

Har ni varit med om något liknande?

Tack

Joppe
Citera
2008-11-03, 23:07
Medlem
Rigets avatar
Det är bara som du tror....det var så att jag stod bakom dig och därför var det mig hon flörtade vilt med.

Efter vi stigit in i tåget drog hon in mig på toan och våldtog mig.

Nä, nu ska ja nog fan gå o lägga mig haha

Gonatt

Men seriöst...ibland får man själv vibbar och sen visar det sig att det inte betydde ett skit.
Citera
2008-11-03, 23:10
Medlem
Mockens avatar
Hon kanske tyckte du luktade skumt?

Lägg dig o ronka nu
Citera
2008-11-03, 23:12
Bannlyst
Hjärnspöken!
Hon var definitivt inte intresserad av dig. Du borde jobba på ditt självförtroende och din förmåga att kunna tolka signaler. Uppenbarligen har du urusla sociala förmågor.
Citera
2008-11-03, 23:13
Medlem
oscarericsons avatar
Det verkar rätt uppenbart. Hon ville något, intresserad? "Hej, fråga mig om mitt nummer?"

När du vände blicken bort och flyttade på dig kanske hon tog det som en diss och satte sig i den andra vagnen Detta kom upp i mitt huvud när jag läste det iaf.
Gå dit imorgon samma tid så kanske du ser henne igen
Citera
2008-11-03, 23:14
Medlem
Sk1llzs avatar
Tyvärr, mannen. Om man skulle börja analysera på detta vis skulle nog något liknande hända en gång i veckan även för mig själv. Jag skulle vilja säga att detta med största sannolikhet endast var slumpen, bit ihop och ta nya tag.
Citera
2008-11-03, 23:15
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Haha, du överanalyserar som en gud
Citera
2008-11-03, 23:23
Medlem
Var de andra på perrongen lite läskiga kanske? Hon kanske flyttade sig närmare för att få skydd.
Citera
2008-11-03, 23:24
Medlem
Isabella_s avatar
jag tror att hon hade synfel och därför var det först när hon kom närmare som hon kunde se hur du såg ut.

eller så överanalyserar du situationen.
Citera
2008-11-03, 23:26
Medlem
DiscoJoppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Var de andra på perrongen lite läskiga kanske? Hon kanske flyttade sig närmare för att få skydd.
Nej dom såg vanliga ut. Som jag och hon.

Men hon måste ju ha betett sig så av någon anledning?
Citera
2008-11-03, 23:26
Medlem
Artygs avatar
Dina trådar är suveräna DJ

Ont: Hon kanske ville få ett bättre utgångsläge till spårvagnen?
Brukar själv flytta mig när strax innan bussen/tåget till en position som jag av erfarenhet vet kommer att vara nära ingången.

Ps. En tjej i en bil stannade när jag skulle cykla över ett övergångsställe idag, man måste inte stanna om det är en cyklist enligt lagen men ändå gjorde hon det. Vad ville hon, var hon kär i mig?
Senast redigerad av Artyg 2008-11-03 kl. 23:29.
Citera
2008-11-03, 23:29
Medlem
Det är ju rätt uppenbart att hon försökte röra sig bort från dem andra, när dem sedan satte sig 2 vagnar bort från dig valde hon att sitta i mittenvagnen där varken stirrande du eller dem andra fanns!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in