Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Haha!

Ja, den första jag tänkte på när jag såg rubriken var den där knullsossen. Minns tyvärr inte namnet, men ni vet nog vem jag menar. Han som jagat arbetskamrater och vrålat "knulla för fan" på julfesten.
MVH/Gnomegirl
Urban Ahlin är det du tänker på. Han är väl sionist och dessa tenderar ju sakna spärrar.
Citat:
Ursprungligen postat av
DilsNacke
Spontant känns det inte som att det handlar om A Borg, men jag kan ha fel.
Det som talar för att det skulle kunna vara han:
- F.d. minister med central roll i Alliansregeringen,
- Han är sambo,
- Han har en del tunga poster
Och det som talar mot att det skulle vara han:
- Dominikas skärgårdsbild lades ut i lördags, och snoppviftandet ägde rum i fredags. Det är väl inte troligt att de skulle stanna kvar till dagen efter, efter ett sådant klavertramp,
- Det här känns inte som ett beteende A Borg håller sig med. Om han var lagd åt det hållet att han springer och viftar med byxsnoken inför barn, hotar värden och skriker könsord, så borde det ha visat sig tidigare,
- Dominika skulle knappast hålla sig med en man som beter sig på det sättet.
Du tänker eftersom Dominika är anständig, har stil och begriper att förstå vett och etikett? Nja, hon är väl så nära ett öststatsl...... man bara kan komma. Rätt intressant att både FR och AB separerade under andra mandatperioden
Citat:
Ursprungligen postat av
RullRull
Lite för mycket Cola för plugghästen? Fantastiskt roligt,honom ska vi svenska svenskar tracka till döds!
Hämden är en rätt som kan avnjutas både varm också kall! Alldeles oavsett vad halvnegrer påstår! 😊
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Hoppas jag får uppleva att se de ansvariga lida alla helvetes kval.