2017-08-03, 22:57
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botteupp
Varför ingen Sosse? Finns ju en del dom gjort detta med att dunka dase så möjligheterna finns! Det som talar emot är att de är dygnraka innan festligheterna startar...

Haha! Ja, den första jag tänkte på när jag såg rubriken var den där knullsossen. Minns tyvärr inte namnet, men ni vet nog vem jag menar. Han som jagat arbetskamrater och vrålat "knulla för fan" på julfesten.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-08-03, 23:04
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Bra grävt
Någon borde kommentera där och fråga Dominika vad hon tycker om att Anders visade dolmen på festen.

Hon fascineras av människor som lever ut sina fantasier.
(FB) Hyllningskrönika till "Arbogakvinnan" i Aftonbladet
Senast redigerad av Wal1berg 2017-08-03 kl. 23:06. Anledning: rättning
Citera
2017-08-03, 23:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
Är det Anders Borg så är det ju vansinnigt roligt. Att media så snabbt fick tag på ministerns sambo (som dessutom väljer att uttala sig om händelsen) tycker jag tyder på att det kan vara Borg också.
Citera
2017-08-03, 23:09
Medlem
Spontant känns det inte som att det handlar om A Borg, men jag kan ha fel.

Det som talar för att det skulle kunna vara han:
- F.d. minister med central roll i Alliansregeringen,
- Han är sambo,
- Han har en del tunga poster

Och det som talar mot att det skulle vara han:
- Dominikas skärgårdsbild lades ut i lördags, och snoppviftandet ägde rum i fredags. Det är väl inte troligt att de skulle stanna kvar till dagen efter, efter ett sådant klavertramp,
- Det här känns inte som ett beteende A Borg håller sig med. Om han var lagd åt det hållet att han springer och viftar med byxsnoken inför barn, hotar värden och skriker könsord, så borde det ha visat sig tidigare,
- Dominika skulle knappast hålla sig med en man som beter sig på det sättet.
Citera
2017-08-03, 23:11
Medlem
Lite för mycket Cola för plugghästen? Fantastiskt roligt,honom ska vi svenska svenskar tracka till döds!

Hämden är en rätt som kan avnjutas både varm också kall! Alldeles oavsett vad halvnegrer påstår! 😊
Citera
2017-08-03, 23:15
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Andreas Carlgren?

edit: fast han har väl make snarare än sambo
Finns en N*ls-Er*k Har*la som kommenterat på följande länk om Husarö.

http://www.thepicta.com/place/husaro..._2230702279.81

Andreas Carlgren, miljöminister 2006-11, är gift med Tomas Har*la. Samband mellan N*ls-Er*k och Tomas efterfrågas?
Senast redigerad av Pfaltz 2017-08-03 kl. 23:18.
Citera
2017-08-03, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Haha! Ja, den första jag tänkte på när jag såg rubriken var den där knullsossen. Minns tyvärr inte namnet, men ni vet nog vem jag menar. Han som jagat arbetskamrater och vrålat "knulla för fan" på julfesten.

MVH/Gnomegirl
Per Svedberg!
Citera
2017-08-03, 23:30
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Finns en N*ls-Er*k Har*la som kommenterat på följande länk om Husarö.

http://www.thepicta.com/place/husaro..._2230702279.81

Andreas Carlgren, miljöminister 2006-11, är gift med Tomas Har*la. Samband mellan N*ls-Er*k och Tomas efterfrågas?

Finn bara en sådan N*ls-Er*k på ratsit. Bara några år yngre än Tomas så lillebror kanske.

Mest fascinerande är att han även bär förnamnet Adolf. Trodde inte att någon född efter 1945 bar det namnet
Citera
2017-08-03, 23:30
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ett 50-tal personer deltog i festen, som anordnades av Tomas Tjajkovski, som driver företaget Sommarnöjen, som var först ut med att bygga ett så kallat Attefallshus, en reform den förra Alliansregeringen banade väg för. I den regeringen hade den aktuella ministern en mycket central roll
En minister i alliansregeringen alltså. Som tidigare skrivits också till 98% en man och inte heller någon av partiledarna eller Carl Bildt för då hade det inte bara stått minister. En ganska liten lista av kandidater från följande sida att välja på alltså.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Regeringen_Reinfeldt

Någon av följande är det:

Tobias Billström
Sten Tolgfors
Mikael Odenberg
Stefan Attefall
Ulf Kristersson
Anders Borg
Mats Odell
Peter Norman
Tobias Krantz
Eskil Erlandsson
Andreas Carlgren
Sven Otto Littorin
Erik Ullenhag

De fetade kan strykas

Anders borg ligger nog bra till...
Citera
2017-08-03, 23:32
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
MVH/Gnomegirl

Urban Ahlin är det du tänker på. Han är väl sionist och dessa tenderar ju sakna spärrar.

Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Spontant känns det inte som att det handlar om A Borg, men jag kan ha fel.

Det som talar för att det skulle kunna vara han:
- F.d. minister med central roll i Alliansregeringen,
- Han är sambo,
- Han har en del tunga poster

Och det som talar mot att det skulle vara han:
- Dominikas skärgårdsbild lades ut i lördags, och snoppviftandet ägde rum i fredags. Det är väl inte troligt att de skulle stanna kvar till dagen efter, efter ett sådant klavertramp,
- Det här känns inte som ett beteende A Borg håller sig med. Om han var lagd åt det hållet att han springer och viftar med byxsnoken inför barn, hotar värden och skriker könsord, så borde det ha visat sig tidigare,
- Dominika skulle knappast hålla sig med en man som beter sig på det sättet.

Du tänker eftersom Dominika är anständig, har stil och begriper att förstå vett och etikett? Nja, hon är väl så nära ett öststatsl...... man bara kan komma. Rätt intressant att både FR och AB separerade under andra mandatperioden

Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Lite för mycket Cola för plugghästen? Fantastiskt roligt,honom ska vi svenska svenskar tracka till döds!

Hämden är en rätt som kan avnjutas både varm också kall! Alldeles oavsett vad halvnegrer påstår! 😊

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Hoppas jag får uppleva att se de ansvariga lida alla helvetes kval.
Citera
2017-08-03, 23:34
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Men jävlar vad roligt det hade varit om "den evige skolpojken" Carl Bildt blivit en Mr Hyde på fyllan och hängt ut dasen till allmän beskådan
Citera
2017-08-03, 23:34
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botteupp
Per Svedberg!
Den fyllkajan har inte varit minister. Lite OffT har jag sett nånstans att hans motto är ”Det ska va gött och leva”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in