Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Jag kan tänka mig flera fall då en presskonferens skulle ha blivit aktuell efter en liten ”ordväxling inom familjen” på en fest med 50-60 festdeltagare som vittnen.
Eller så inträffade det sent och det inte var så många vittnen.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Ponera att kungen hade kallat Silvia för hora eller slampa offentligt (på en fest där det finns flera vittnen till händelsen).
Tja, fast vi vet ju inte hur mycket ordväxling dom haft, som åhörare inte valt att berätta om eller media valt att inte skriva om.
Sedan vet vi väl inte om Borg sagt något sådant heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Festen som AB och DP deltog i var ingen ”familjefest” med endast de närmaste inbjudna utan kanske snarare en förlängd affärsmiddag vars deltagare inte ska betraktas som ”vänner” utan just affärsbekanta.
Jag har väl inte sagt något om vad det var för tillställning.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Att börja bråka på en sådan tillställning är ingen ”familjeangelägenhet” och det ÄR extremt obehagligt för de andra deltagarna
Bråket skulle vara en familjeangelägenhet, och som andra blir ofrivilliga åhörare till.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
att inte sluta trots att värden ber om det är en ännu större indikation på idioti
Kan vara så att polskan är den aggressive och har tänt på alla cylindrar och skiter fullständigt i Tjajkovski-fjanten. Och så eldar hon på med en kniv i någon gammalt sår Borg har och så replikerar han.
Mänskligt beteende kallas detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Att inte åka hem utan stanna kvar för att vädra sina privata problem på en offentlig tillställning talar om stora brister i omdömet.
Tja, dom var väl lite stuck at island.
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Att skylla på spriten och black var bara kronan på verket.
Har någon skyllt på det då?