2015-02-17, 06:07
Medlem
Stackars familjen, känns som bristande omdömme från Borgs sida.
Citera
2015-02-17, 06:52
Medlem
styrlunds avatar
Då.
Älskarinna åt utrikesministern.
Säpotransporter i mörka bilar. Avsugningar på finnansdepartementet.
Ett liv som håller slemhinnorna konstant fuktiga.
Nu.
Skilsmässoorsak/flickvän till en tvillingfarsa från Katrinehölm.

Tänk vad ett valresultat kan förändra livet för folk...
Citera
2015-02-17, 07:37
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Hoppas han vill göra comeback som finansminister. Blir det borgerligt kan vi få en statsminister som är gift med en komiker, och finansministerns tjej som frontar en otrohetssajt. Blir liksom lite roligare än när slaskpressen ska gräva fram obetalda tevelicenser.
Citera
2015-02-17, 07:57
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Dagens LOL! Fy fan vad otippat par Lycka till Anders och Dominika!

Inte alls otippat två degenererade sopprötter har hittat varandra. Tur att de är för gamla för att fortplanta sig.
Senast redigerad av gavlip 2015-02-17 kl. 08:00.
Citera
2015-02-17, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Borg flyttade enligt egen utsago ihop med sin f.d. fru när han var sexton ...

Kanske just därför han vill testa något nytt. Trist att köra samma bil hela livet!
Citera
2015-02-17, 08:45
Medlem
Anders Borg har ånyo gjort en ”substantiell uppskalning” av sitt ego.
Citera
2015-02-17, 09:14
Medlem
Enligt mig den mest kompetente finansministern all times.

Tyvärr inte lika kompetent på det privata planet liksom kompisen littorin. Hur fan lyckas man hamna på bild mitt under en otrohetsaffär tänker jag. Klantigt så det förslår.
Att han själv ringer upp och berättar är ju för han vet att bilderna finns och kommer publiceras.

Man får ju uppfattningen att han aldrig egentligen tänkt skilja sig och berätta om äventyret med daniella. Men att han tvingats till det i o m att bilderna finns. Verkligen tur att han slutat som politiker i alla fall.
Citera
2015-02-17, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell

Tyvärr inte lika kompetent på det privata planet liksom kompisen littorin. Hur fan lyckas man hamna på bild mitt under en otrohetsaffär tänker jag. Klantigt så det förslår.
Att han själv ringer upp och berättar är ju för han vet att bilderna finns och kommer publiceras.

Man får ju uppfattningen att han aldrig egentligen tänkt skilja sig och berätta om äventyret med daniella. Men att han tvingats till det i o m att bilderna finns. Verkligen tur att han slutat som politiker i alla fall.

Hans nya kärlek har tydligen levt ett volatilt familjeliv tidigare ...

http://www.expressen.se/noje/extra/d...ar-med-sambon/

... och därför undrar man hur fortsättningen blir även om Anders Borg tycks
ha höjt risknivån betydligt i och med den nya investeringen.
Citera
2015-02-17, 10:24
Medlem
PandorasAsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell

Vilken bild, var finns den? Förvånande att Borg lämnar fru och barn efter endast en två månaders romans med en kvinna som Dominika. På två månader lär man inte känna en person, det är antagligen sexet med en "sexig kvinna" som gör att han tappat huvudet eller så är Dominika gravid. Hon har ju en tre-åring från förut och är ännu i fertil ålder.
Synd om hans fru och barn i alla fall.
Citera
2015-02-17, 10:27
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Borg flyttade enligt egen utsago ihop med sin f.d. fru när han var sexton, tyvärr har jag en känsla av att det inte blir så bra detta med Dominica. Men vad fan vet man, de mest konstiga konstellationer håller, och tvärtom.

Då finns det alltså en rimligt chans att herr Borg var oskuld då han träffade frun och nu får doppa sin andra fitta någonsin, till råga på allt kanske fd frun var en riktig torrboll så han kanske inte har en aning om hur ett riktigt bra sexliv kan vara.

Grattis hur som helst, Dominika är förbannat läcker.
Citera
2015-02-17, 10:50
Medlem
BorgeHs avatar
Pinsamt.
Vilket dåligt omdöme.

Nu förstår jag varför alliansen förlorade valet. Ex. finansminister Borg var kanske mer intresserad av sitt konto på otrohets-siten Milan, där han tydligen fått napp på innehavaren, än valrörelsen. Vad sa SÄPO om detta förresten, är det inte att inbjuda till utpressning? Att Fredrik Reinfeldt ville lägga av verkade mer och mer uppenbart, han hade påbörjat slutliga förstörelsen av Sverige och verkade också lagd åt sexuella aktiviteter utanför äktenskapet. Att vinna ett val intresserade tydligen inte honom. Varför skulle han annars skilja sig? Men vad är hans preferenser? Är det också porriga invandrare som Borg, eller är det små mörka flickor eller rent av gossar?

Att Anders Borg ville "doppa" runt tyder på allvarlig gubbsjuka. Hoppas det går över innan "gold-diggern" snärjt honom för hårt. Bara det att hon "showat" med Alexander Bard borde fått alla varningsklockor att ringa utav bara helvete hos de flesta normala och till och med väckt döva. Har han inte hört talas om "la Camilla" och knugen? Undrar hur mycket betalt Dominika Peczynski fick av "Hänt i Veckan" för att vara på rätt plats med Anders Borg när deras fotograf dök upp? Skall vi gissa på en fortsättning framöver när Anders Borg fått nog av både hennes "etta" och "två" med en "Kiss-and-tell" historia i slask-pressen?

Stackare, att tänka med snoppen blir aldrig bra.
Citera
2015-02-17, 11:47
Medlem
Patetiskt när vuxna människor uppger sig för att vara offer för sina känslor. Är de så känslostyrda i ett avseende hur är det då i andra - har han kört landets ekonomi på ren känsla kanske och haft en ofattbar tur? Att hänvisa till att man tappat kontrollen över sig själv ger inget bra intryck. Har väl gått på känsla vad gäller den huvudlösa invandringen också - känns bra att vara jättesnäll och godhjärtad och rationella skäl kan man strunta i. Styrs kanske Sverige helt och hållet av känslostyrda blötdjur kan man undra - skulle ju förklara en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in