2017-08-07, 15:14
Medlem
Jofs avatar
Ingen slump att han höll föreläsning på Gränslösa mötens inspirationskonferens.

Rätt person på rätt plats.
Citera
2017-08-07, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jo, man kan anta att när hämningarna brister och man springer runt och kallar kvinnor för hora och slampa så är det uttryck som inte ligger alltför långt borta i den människans hjärna.
Det där är bara trams och det vet du också.
Citera
2017-08-07, 15:17
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Det kan inte finnas någon stand-upare som missar möjligheten att häckla honom nu oavsett om det här är sant eller inte. Det blåser hårt på toppen och ju högre upp desto hårdare fall.
Det skulle ge extra krydda åt anrättningen om t ex David Batra använder detta material i sin show. Det finns ju vissa beröringspunkter mellan dessa två, så att säga.
Citera
2017-08-07, 15:19
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Jag tror han har rätt. Med lite alkohol innanför västen släpper hämningarna och den polerade ytan brister. När man inte längre är kontrollerad och behärskad visar sig den rätta personligheten.
Citera
2017-08-07, 15:21
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Haha, Anders vet ju inte ens vad han ber om ursäkt för, han hade ju en black-out och om han nu hade en black-out, hur kan han då dementera vissa av påståendena?
Ja givetvis minns han idag vad som hänt. Det där med blackout är ju bara en klassisk ursäkt som många drar till med då de gjort bort sig.
Citera
2017-08-07, 15:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Nej, däremot är det rent trams att försöka hävda att folk som festar spårar ur på det sätt som AB gjort.
Det finns inget normalt eller ursäktligt i det beteendet.
Folk "brukar" INTE kalla kvinnor för horor och slampor, de brukar INTE vifta med snoppen eller tafsa andra i skrevet bara för att de fått lite innanför västen.
Citera
2017-08-07, 15:23
Medlem
Sinclairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hur naiv får man bli? Givetvis har Aftonbladet, Dagens Opinion och SVT (Rapport och Aktuellt) m.fl. kollat upp med flera oberoende källor att dessa uppgifter helt säkert stämmer.

Det är ju det de inte har. Utom möjligen Dagens Opinion och Aftonbladet, och där råder osäkerhet om källorna själva sett något eller bara fått det beskrivet.
Övriga medier hänvisar till Aftonbladet.
Citera
2017-08-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Vet inte om det tagits upp men stationsbefälet på Norrmalm - Kristoffer Samsing, som polisanmälde Anders Borg är samma polis som bröt armen av en tonårstjej när hon försökte planka på tuben för fem år sedan:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15572698.ab

http://polismyndigheten.blogspot.se/...s-domd_21.html

Är det bara jag som får lite kapten klänning varning på det?

Nej, det är inte bara du. Det här befälet tycks ju vara sjuk i huvudet.

Det finns säkert många av hans undersåtar som undrar hur en sådan människa kan bli befäl, men kunde Kapten Klänning klättra i hierarkin då är det ju inget under om den här filuren kan det likaså.

Men det är som någon här redan påpekade: Anders får ha en allvarlig funderare i vilka kretsar han tänker umgås i framtiden..
Senast redigerad av sno 2017-08-07 kl. 16:07.
Citera
2017-08-07, 15:26
Medlem
Drozds avatar
Jag kan förstå att vissa blivit kränkta om Borg vräkt ur sig oförskämdheter och betedde sig svinigt på fyllan. Men att polisanmäla, seriöst alltså? Har inte polis och åklagare viktigare saker att göra än att utreda dumma fyllekommentarer när misshandel, rån och inbrott räknas som "mängdbrott" och utredningen läggs ner direkt? En utskällning och i värsta fall säga upp bekantskapen hade väl räckt?
Citera
2017-08-07, 15:29
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Det skulle ge extra krydda åt anrättningen om t ex David Batra använder detta material i sin show. Det finns ju vissa beröringspunkter mellan dessa två, så att säga.

Det hade odödliggjort Batra i min värld, som mannen med de största kulorna i landet.
Citera
2017-08-07, 15:29
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jo, man kan anta att när hämningarna brister och man springer runt och kallar kvinnor för hora och slampa så är det uttryck som inte ligger alltför långt borta i den människans hjärna.

Hade en kompis med väldigt dåligt ölsinne han vara kommunist för övrigt men försvarade sig med att det inte alls vara normal tillstånd att vara full, så det skull inte räknas som den människans normala jag.
Naturligtvis hade han rätt i det.

Sedan kan man vara ganska säker på att Anders borgs reaktion hade en grund i missförhållande med hans arbetsgivare Kinnevik. Han vara redan på väg bort från styrelsen och han och var förbannad för något och tog ut det på andra festdeltagare som hade viss koppling till det.
Citera
2017-08-07, 15:30
Medlem
xcvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filthgrinder
Trots ABs deltagande i nedmonteringen av Sverige kan jag inte känna genuin skadeglädje över detta. Utan att ta honom i försvar så är det där ett vanligt beteende vid för höga intag av starksprit, de flesta som råkar ut för dylika blackouter gör det dock i ung ålder och har sedan vett att inte göra om det. Har också mycket svårt att se att det skulle ha något med piller eller blandmissbruk att göra, de beryktade händelserna är alla solklara indikationer på en blackoutfylla.

Med detta sagt så har han fortfarande sig själv att skylla. Inte för att han uppenbarligen inte kan hantera sitt alkoholintag utan för att han uppvisar exemplariskt dåligt omdöme vad det gäller sällskap. Om man väljer att fraternisera med judar på detta sätt är det bara en tidsfråga innan man råkar ut för deras modus operandi. Att lämna fru och barn för en gränslös och pervers judinna är depraverat och att sedan börja festa med slemmiga och lögnaktiga judar som Tjajkovski är som upplagt för att råka illa ut.

Detta är ett solklart orkestrerat karaktärsmord utfört av den gruppering som via pengar och skandaler styr bakom kulisserna. Frågan är vad Anders gjort för att reta upp dem så till denna milda grad? Han har ju tidigare visat sig vara en mycket uppskattad goj.
Ja Filthgrinder nu har jag läst ditt inlägg flera gånger och vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det förstnämnda är nog att föredra. Så om någon bär sig svinaktigt åt och bor ihop med en judinna så är allt judarnas fel. Vari ligger det perversa i hans sambos leverne ? Att hon var med i en mycket framgångsrik popgrupp. Har du förläst dig på Zion vises protokoll ? Det var länge sen jag läste ett sånt hatiskt påstående. Snacka om Jude noja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in