Citat:
Ursprungligen postat av
molliesmille
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla
Helt fel, jag har både slagits och haft sex utan att jag minns det. Jag fick det berättat för mig i efterhand, men mindes ändå inget av det.
Så visst kan man få riktiga minnesluckor.
I femtioårsåldern?
Han är 49. Visst, skillnaden är minimal, och jag håller såklart med om att beteendet är rätt patetiskt i den åldern. Men man kan ändå notera att det är ännu en subtil överdrift som får Borgs beteende att verka än värre än det egentligen var. Tex tycker jag även formuleringen "tog folk på kuken" låter värre än "tog dem i skrevet" -- folk hade ju byxor på (förutom Anders då...

) så det är ju inte så att han kunde fått nått rejält grepp om någons kuk, som ifall han hoppat på dem i bastun.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hulkapulka
Jag har aldrig varit på fest där någon dragit fram snoppen... Händer det ofta pga alkohol? Eller tror ni att droger varit inblandade?
Det har jag. Särskilt under gymnasietiden, då hände det alltid dylika vilda grejer. Men visst, i vuxen ålder är det en rejäl urspårning.
Jim Morrison visade väl förresten kuken för sin publik en gång i USA.
Citat:
Ursprungligen postat av
RosaRosaRosaRosa
Vi ska ha överseende med alla som grovt ofredar andra? Jag hoppas nästan att du själv blir utsatt så får vi se hur "mänskligt" du då tycker att det är.
Sure, sure, de män som blev drabbade av seriesexualförbrytaren Anders Borg är nog traumatiserade för livet nu. Var nån tomte tidigare i tråden som med bestämdhet hävdade att detta "var i paritet med DSK", alltså en kille (Dominique Strauss-Kahn) som ska ha
våldtagit en städerska på ett hotel. Ja tjena, det är verkligen i samma liga.