Citat:
Ursprungligen postat av
KIBy
På sätt och vis var det bra att detta kom fram i ljuset så att fler får upp ögonen för vilka svin som haft makten och förstört vårt land för måånga år framöver.De som har makten nu är lika "goda kålsupare ",
dom har bara inte hunnit skämma ut sig än.. Men jag får vänta, vänta på den förändring av Sverige som jag längtar efter,om det ens går längre...Nej, jag tycker inte ett dugg synd om Anders kuken Borg.
Dom som du antastade överlever nog detta, framöver väljer de nog sina gäster med mer omsorg,hahaha!
Undrar hur GW stackars hjärta ska ta det här, han är ju skål och du med Borg och försvarade honom i den sk jaktmutaffären. Borg är i vilket fall som helst helt stekt, det spelar ingen roll om han blir dömd eller inte. Så funka det i det finansiella världen (och en hel del andra världar, där din kredibilitet är din största och enda tillgång), kan du misstänkas är du körd, har du betett dig offentligt illa till denna grad är du körd. Så juridiken är ganska ointressant. Sen spelar det ingen roll att jag personligen anser att Borg verkligen Borg förtjänar ett evigt straff för sina brott. Ett passande slut på en quisling-makthavare och Timbro-liberal.
För övrigt är det inte så lite apha varning på den här grisbrottaren, inte minst hans signatur.