2009-08-13, 22:19
Medlem
Vi gillar att säga saker utan verklighetsförankning eller sammanhang, exempelvis:
"Hår är naivt. En skugga utan hjälte är ingen katastrof, mongoslagsmål är fantastiskt men vem vet inte jag i alla fall!"
Citera
2009-08-17, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felony
Jag kör alltid "Ditt face är..." med syrran. Som till exempel om hon säger "Men alltså Metallica är skit" så säger jag "Ditt face är skit". Eller om hon säger "Den filmen gjorde mig sjukt besviken" så säger jag "Ditt face gör mig sjukt besviken".

Min brorsa och jag brukar köra något liknande fast det är mer "du kan va..." T ex
- Den filmen var fan nice ju
- Du kan va nice.

Ganska osammanhängande ofta och alltid nedlåtande, även om det i exemplet kan tänkas vara en ganska trevlig kommentar så skall den alltid tas som en förolämpning
Senast redigerad av Ourglace 2009-08-17 kl. 21:41.
Citera
2009-08-20, 00:13
Medlem
I min närmaste vänkrets brukar vi sitta och dryga mot varandra som fan och vara sjukt otrevliga. Har hört att andra känner sig obekväma och osäkra när dom är med oss så jag brukar undvika dom när jag är med andra jag inte känner lika bra
Citera
2009-08-20, 01:07
Medlem
Kallar alla mina svarta kompisar neger och negerdjävel i var och varannan mening, vet dock inte om dem tycker om det men jag njuter iaf och tycker det e skit kul

Tror ( inte 100 ) inte de tar illa upp så spela roll liksom..

EDIT: brukar också leka ''massa'' alltså boss över dem..och att dem e typ slavar vet inte riktigt brukar väl se ut typ såhär:

Svart polare: hej sc00p
sc00p: shut yo dirty mounth nigger boy''

nåt sånt, fyfan det är ju hemskt. kanske borde sluta med det här..
Senast redigerad av Sc00p 2009-08-20 kl. 01:10.
Citera
2009-08-31, 19:30
Medlem
znors avatar
Nu på senaste tiden har det varit "Nähe det är bar'e o ååk!"
"Näheee det är bar'e o va tyst" man måste ha sett den här för att förstå http://www.youtube.com/watch?v=WprDgYea1vQ
Citera
2009-09-01, 10:19
Medlem
oscar9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ourglace
Min brorsa och jag brukar köra något liknande fast det är mer "du kan va..." T ex
- Du kan va nice.

Ganska osammanhängande ofta och alltid nedlåtande, även om det i exemplet kan tänkas vara en ganska trevlig kommentar så skall den alltid tas som en förolämpning

Kör samma med min bror =)
Fast lägger till den tredje kommentaren:
- Din mamma kan va nice (vi har samma mor)
Citera
2009-09-01, 10:27
Medlem
"Min pappa kan spöa din pappa" är ju en klassiker. (samma pappa så klart)
Citera
2010-02-22, 23:29
Medlem
23838s avatar
Säger man något skämtsamt om någon eller något "måste" man höja vänsterhanden i 45. graders vinkel från axeln och underarmen pekande uppåt, ungefär som i skolan när man räcker upp handen för att få ordet.
Kallas internt för "Ironihanden" även om det inte är ironi inblandat och den som glömmer att höja handen får stå ut med att de övriga retas med att påstå att det är den personens åsikter.
Citera
2010-02-22, 23:40
Medlem
Idiotpods avatar
Min far och jag har ungefär samma humor....
Brukar säga "Skönt att bli av med den jävla idioten" om man skjutsar någon.
Driver friskt med alla mina vänner om att hans mormor har vart racingförare, rest världen runt 17 gånger och massa annat.

Han finns på flashback förresten, läser ivrigt i "rasistiska skämt" och "osmakliga skämt" trådarna.
Mjo, döda spädbarn, negrer som blir påkörda och skämt om Fritzl går hem!
Med min mor så skämta jag om allt annat

(Helvete att jag inte vet vad han heter bara, runt 7.000 posts ska han ha också -.-*)
Senast redigerad av Idiotpod 2010-02-22 kl. 23:43.
Citera
2010-02-23, 00:17
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Sjuk buskis humor här. Driver mest om nära och kära och så blir det oftast någon form av musikalföreställning om det hela.
Citera
2010-02-23, 14:14
Medlem
labananaramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ourglace
- Du kan va nice.

Vi kör en likadan (fast lite mer avancerad) oftast när någon säger något negativt t.ex

Person A- Fan va XXXX film!
Person B- Du kan va XXXX!
Här kommer det avancerade in; Person B måste svara med Jag är XXXX!

XXXX kan vara bögig, dålig, fittig följt av ett gemytligt skrockande hos alla inblandade
Citera
2010-02-24, 22:57
Medlem
CokaColas avatar
i min kompiskrets brukar vi bryta extremt när vi pratar med varandra... Vi bryter så sjukt mycket att tom invandrare kollar snett på oss.. så jävla kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in