Horflens är ett ord som används i vått och torrt, oftast inte med förolämpande mening.
Brukar också ofta börja prata på helt random med så underliga saker som möjligt som är helt osammanhängande. Kommer inte ihåg allt såhär sent, får väl fylla på när ja kommer på mer.
Jag samt några arbetskamrater har interna grejer som ingen fattar..
"Är du NI(ny) hääär?" *när nån frågar någonting eller gör fel*
"som flickan sa"*till typ alla meningar som finns*:P
"Ähh håll keften"(uttalas med K-ljud..och e istället för ä)
"Enkelt,piece of cake"*när det är något problem och kanske till o med är lite krångligt att lösa*
Med sommarjobbarna där jag brukar vara så får man 10 fel på sig innan de säger att de ska hänga en i trucken utanför. Sedan ropar de (jag) även "håll i hatten din gamle haschpundare" ifall någon välter en pall. Även populärt att 10 cm från den som gör fels ansikte ställa sig och vråla "VI KAN INTE HA DET PÅ DET HÄR JÄVLA VISET!!" Som flickan sa kör vi också, kan bli småkul ibland. Häromdan käkade jag en gigantisk macka "Behöver fan mjölk för att få ner det här monstret... Som flickan sa". Brukar även skoja med en flicka där på jobbet att hon kommer knulla oss med sin 10 cm långa klitoris.
Jag och min bror har en hel del som ingen annan förstår sig på, det mesta består utav ett ord eller bara nåt stön. sen så kan vi säga nåt i stil med "ät kött" vilket betyder "skicka saltet" ungefär. Bara jag å han som förstår va vi menar. sen att vi är bäst på pictenary (stavning) och liknande, och fattar på en gång va den andra menar.
En gång på fyllan spånade vi fram en religion, som hette Ölismen. Den var baserad på vår gud Ööwuhl-höh (ska uttalas med eftertryck), hans blod, öl, och den store Profeten D*** D****** (en i gängets lillebror dom är för jävla rolig). Det är ett återkommande samtalsämne under våra förfester.
En gång på fyllan spånade vi fram en religion, som hette Ölismen. Den var baserad på vår gud Ööwuhl-höh (ska uttalas med eftertryck), hans blod, öl, och den store Profeten D*** D****** (en i gängets lillebror dom är för jävla rolig). Det är ett återkommande samtalsämne under våra förfester.
Jaha, du menar den store Profeten Dick Digerstedt!