2009-08-10, 00:22
Medlem
Allaks avatar
Horflens är ett ord som används i vått och torrt, oftast inte med förolämpande mening.
Brukar också ofta börja prata på helt random med så underliga saker som möjligt som är helt osammanhängande. Kommer inte ihåg allt såhär sent, får väl fylla på när ja kommer på mer.
Citera
2009-08-10, 00:27
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Ersätta ström med judar eller negrer.
Fyfan vilken schysst bil, hur många negerkrafter?

"Fyfan vilken schysst bil, hur många strömkrafter?" ?
Citera
2009-08-11, 00:10
Medlem
The grofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xirc
negrer, judar, norrmän, bögar, horor, samer, pedofiler, blattar, amerikaner, Michael Jakson, ja istort sett alla...

Samma här fast med tillägg av ladyboys och shemales i vår krets.
Citera
2009-08-11, 00:18
Medlem
The grofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Jag samt några arbetskamrater har interna grejer som ingen fattar..

"Är du NI(ny) hääär?" *när nån frågar någonting eller gör fel*

"som flickan sa"*till typ alla meningar som finns*:P

"Ähh håll keften"(uttalas med K-ljud..och e istället för ä)

"Enkelt,piece of cake"*när det är något problem och kanske till o med är lite krångligt att lösa*

Med sommarjobbarna där jag brukar vara så får man 10 fel på sig innan de säger att de ska hänga en i trucken utanför. Sedan ropar de (jag) även "håll i hatten din gamle haschpundare" ifall någon välter en pall. Även populärt att 10 cm från den som gör fels ansikte ställa sig och vråla "VI KAN INTE HA DET PÅ DET HÄR JÄVLA VISET!!" Som flickan sa kör vi också, kan bli småkul ibland. Häromdan käkade jag en gigantisk macka "Behöver fan mjölk för att få ner det här monstret... Som flickan sa". Brukar även skoja med en flicka där på jobbet att hon kommer knulla oss med sin 10 cm långa klitoris.
Citera
2009-08-11, 01:19
Medlem
Folk som har internskämt att " härma gangsterturkar " är ju så jävla tråkigt nuförtiden, ingen gör det bra och det blir bara pinsamt.
Citera
2009-08-11, 02:35
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TravisMoonstar
Folk som har internskämt att " härma gangsterturkar " är ju så jävla tråkigt nuförtiden, ingen gör det bra och det blir bara pinsamt.

Wörd! Alla gör det i telefon, inte kul!
Citera
2009-08-12, 01:51
Medlem
Piprensares avatar
Jag och min bror har en hel del som ingen annan förstår sig på, det mesta består utav ett ord eller bara nåt stön. sen så kan vi säga nåt i stil med "ät kött" vilket betyder "skicka saltet" ungefär. Bara jag å han som förstår va vi menar. sen att vi är bäst på pictenary (stavning) och liknande, och fattar på en gång va den andra menar.
Citera
2009-08-12, 19:41
Medlem
Att snoppa av nån innan den sagt vad den vill, spelar ingen roll vilket sammanhang eller vad personen säger/frågar.

Några exempel:

-Kan du skicka...
-Lägg av

-Hur var...
-Du kan inte

-Vem vare...
-Tyst
Citera
2009-08-12, 20:14
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Judar, judar och åter judar.
Det finns inget bättre att skämta om, speciellt när en i umgängeskretsen är jude. Och har alltid en jävla massa deg
Citera
2009-08-13, 17:27
Medlem
pantons avatar
innom min kompiskrets så är Englaskämt stoooor humor! alla viker sig i garv och vi kan säga samma skämt tusen gånger.
Citera
2009-08-13, 17:47
Medlem
En gång på fyllan spånade vi fram en religion, som hette Ölismen. Den var baserad på vår gud Ööwuhl-höh (ska uttalas med eftertryck), hans blod, öl, och den store Profeten D*** D****** (en i gängets lillebror dom är för jävla rolig). Det är ett återkommande samtalsämne under våra förfester.
Citera
2009-08-13, 20:29
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaJack
En gång på fyllan spånade vi fram en religion, som hette Ölismen. Den var baserad på vår gud Ööwuhl-höh (ska uttalas med eftertryck), hans blod, öl, och den store Profeten D*** D****** (en i gängets lillebror dom är för jävla rolig). Det är ett återkommande samtalsämne under våra förfester.

Jaha, du menar den store Profeten Dick Digerstedt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in