2007-05-07, 18:55
Bannlyst
Gh genotropin
Citera
2007-05-07, 18:58
Medlem
karlshamn_yes avatar
tillväxt är ju just det du säger, tillväxt.. Ska motsvara det ens hypofys frigör i kroppen
Citera
2007-05-07, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinyjim
har funderat på en sak som jag gärna vill ha svar på.. vad är det för något i tillväxthormon som tex kortväxta får?

Det är just tillväxthormon dom får.

Citat:
Ursprungligen postat av tinyjim
är det i princip samma som testo p lr e ? fast mindre farlig supstans..

Nej, tillväxthormon och testosteron är två helt skillda hormoner.
Citera
2007-05-07, 19:46
Medlem
men vad får man bäst muskeltillväxt på !? testo eller tillväxthormon!?
Citera
2007-05-07, 20:25
Medlem
testo all the way...

Tillväxt bygger inte muskler utan hjälper bara till så du återhämtar dig bättre.

//Nikke
Citera
2007-05-08, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anarkist
testo all the way...

Tillväxt bygger inte muskler utan hjälper bara till så du återhämtar dig bättre.

//Nikke
ok men under en tex 12v testo o deca kur, när ska man ta hgh för att återställa sig ?
Citera
2007-05-08, 01:11
Medlem
biggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triceps
ok men under en tex 12v testo o deca kur, när ska man ta hgh för att återställa sig ?
från start till sålänge du har råd
Citera
2007-05-08, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biggen
från start till sålänge du har råd
men räknas ghrp-6 som tillväxt? både höjjer ju LH nivåerna o något mer hr jag för mig..?
Citera
2007-05-08, 01:31
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triceps
men räknas ghrp-6 som tillväxt? både höjjer ju LH nivåerna o något mer hr jag för mig..?
Ghrp-6 är en peptid som får kroppen att frigöra mer av sitt egenproducerade tillväxthormon samt igf-1.

/mvh Ikh
Citera
2007-05-08, 19:08
Medlem
Tillväxthormon istället för plastikoperation?

Hej!

Jag är runt 20 och har styrketränat ett par år nu. Som jag har förstått det så kommer jag inte växa så mycket mer kroppsligt utan mest på bredden i form av muskelmassa. Anledningen till den här tråden är för att jag har lite komplex för mitt utseende. Har en väldigt bra fysik och anser mig vara ganska grov för min ålder. Styrketräning och gainer har gett effekt! Däremot har jag alltid haft komplex för mina små fötter, smala händer och liten käke. Är dessutom lite kortare än vad en medelperson är i min ålder. Visserligen är detta inget jag lider av dagligen men jag har ofta gått o funderat på om det går att få kroppen att växa på de ställen där styrketräning är verkanslös. Har tänkt tanken på plastikoperation för min s.k "flyende haka". Tror ni att tillväxthormon på något sätt skulle kunna fungera som inte BARA träningspreparat utan även ett medel för mig att utveckla mina kroppsdelar som jag inte är nöjd med. Är något stressad o tom i bollen för att kunna utveckla tråden så mycket för tillfället men jag hoppas ni förstår vad jag menar. All form av kritik är välkommen!
Citera
2007-05-08, 19:42
Medlem
spudwishs avatar
Det borde gå med större mängder. Några av symptomen av akromegali är förstorade fötter och händer. För övriga effekter, se http://en.wikipedia.org/wiki/Acromegaly

Det där är förstås en sjukdom, men samma principer gäller för höga nivåer av tillväxthormon.
Citera
2007-05-08, 20:05
Medlem
Alladins avatar
Ingen bra idé, dessutom lär de kosta mer än med plastikkirurgi lätt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in