2007-04-02, 16:50
Citat:
Ursprungligen postat av Mike06
Felet de flesta gör som väljer att gå på HGH är att de tar för stora doser. Stora doser kostar mycket pengar och man blir ful. Nöjer man sig med 2 enheter/dag får man ut det positiva från HGH utan att få de negativa biverkningarna som uppblåst mage mm. Vad gör skiten för nytta då undrar många. Dina leder och muskelfästen mår bra av HGH. Den som provat att deffa med låga doser HGH vet vilken skillnad det gör. Du kommer att bli av med fett utan att behöva sänka kalorierna speciellt mycket, bra tryck i musklerna trots minuskalorier. HGH funkar som sagt bra men ska användas på rätt sätt. AAS är det som gäller för muskelmassa men ett litet tillskott av HGH kan göra märkbar skillnad. Informationen har jag fått från flera som tävlar med framgång inom BB.
det var en av sveriges främsta för tillfället som rekommenderande dosen. 6 enheter/dag. han svarade väldigt bra själv på det och han tyckte själv att det räckte att bara vila och äta för att gå upp i vikt, samt få tryck i musklerna.
vill tillägga att jag har ätit thai, ryssar, anadrol etc etc och har nog inte gått upp mer i vikt en ca 1 kg/månad. så jag är ingen som sväller på tabletter
men jag ska nog testa det som du tycker och många andra att under en längre tid inta mindre doser, sen vänta och se... är bara lite förundrad över att jag svarade så underbart bra på just genotropin och med den ökning som kom med. svarade inte alls lika bra när jag testade noritropin. lite första dagarna sen bara ett jävla bra tryck men ingen vikt uppgång
uppskattar alla tips jag kan få
tackar och bugar