Flashback bygger pepparkakshus!
2007-04-02, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike06
Felet de flesta gör som väljer att gå på HGH är att de tar för stora doser. Stora doser kostar mycket pengar och man blir ful. Nöjer man sig med 2 enheter/dag får man ut det positiva från HGH utan att få de negativa biverkningarna som uppblåst mage mm. Vad gör skiten för nytta då undrar många. Dina leder och muskelfästen mår bra av HGH. Den som provat att deffa med låga doser HGH vet vilken skillnad det gör. Du kommer att bli av med fett utan att behöva sänka kalorierna speciellt mycket, bra tryck i musklerna trots minuskalorier. HGH funkar som sagt bra men ska användas på rätt sätt. AAS är det som gäller för muskelmassa men ett litet tillskott av HGH kan göra märkbar skillnad. Informationen har jag fått från flera som tävlar med framgång inom BB.

det var en av sveriges främsta för tillfället som rekommenderande dosen. 6 enheter/dag. han svarade väldigt bra själv på det och han tyckte själv att det räckte att bara vila och äta för att gå upp i vikt, samt få tryck i musklerna.
vill tillägga att jag har ätit thai, ryssar, anadrol etc etc och har nog inte gått upp mer i vikt en ca 1 kg/månad. så jag är ingen som sväller på tabletter

men jag ska nog testa det som du tycker och många andra att under en längre tid inta mindre doser, sen vänta och se... är bara lite förundrad över att jag svarade så underbart bra på just genotropin och med den ökning som kom med. svarade inte alls lika bra när jag testade noritropin. lite första dagarna sen bara ett jävla bra tryck men ingen vikt uppgång
uppskattar alla tips jag kan få tackar och bugar
Citera
2007-04-02, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ron79
det var en av sveriges främsta för tillfället som rekommenderande dosen. 6 enheter/dag. han svarade väldigt bra själv på det och han tyckte själv att det räckte att bara vila och äta för att gå upp i vikt, samt få tryck i musklerna.

Bara vila och äta? gå upp i fett då menar du antar jag.

mvh
Citera
2007-04-02, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen_
Bara vila och äta? gå upp i fett då menar du antar jag.

mvh

uppenbarligen ska ju tillväxt vara fettförbrännande... han svällde och fick tokbra tryck i kroppen precis som mig. det verkar inte alls vara så bland många andra och lite just därför startade jag denna tråd!!! varför???

sist men inte minst så kan inte en kropp på 8 dagar gå upp 8 kilo eller i hans fall 13 kg på en månad vara särskilt mycket fett...
Citera
2007-04-02, 18:36
Bannlyst
Citat:
sist men inte minst så kan inte en kropp på 8 dagar gå upp 8 kilo eller i hans fall 13 kg på en månad vara särskilt mycket fett...

Vatten....

mvh
Citera
2007-04-02, 20:01
Medlem
ikhs avatar
Flickor kör 1-2iu/dagligen i fettförbrännande syfte och män 3-6iu för samma effekt. Vad gäller muskelbyggande effekt så är det väldigt begränsat. Det man kan se är att man återhämtar sig lättare när man ligger på GH, och därför kan få ut mer av sin träning varav man kan uppleva en bättre effekt. Sen drar man på sig en hel del vatten i början av sin kur, och tar man det tillsammans med dbol (50mg/Ed) så låter 8kg (vätska och kanske 2-3hg muskler) rätt troligt.

/mvh Ikh
Citera
2007-04-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Flickor kör 1-2iu/dagligen i fettförbrännande syfte och män 3-6iu för samma effekt. Vad gäller muskelbyggande effekt så är det väldigt begränsat. Det man kan se är att man återhämtar sig lättare när man ligger på GH, och därför kan få ut mer av sin träning varav man kan uppleva en bättre effekt. Sen drar man på sig en hel del vatten i början av sin kur, och tar man det tillsammans med dbol (50mg/Ed) så låter 8kg (vätska och kanske 2-3hg muskler) rätt troligt.

/mvh Ikh

tack för ditt inlägg... som vanligt har du en massa god info att dela med dig

sak man som kille också ta 3-6iu eller ska man ta mindre om man vill ta under en lång tid? har funderingar på att ta under en lång tid men vet inte om jag vill betala flera tusen i månaden bara på tillväxt. är det värt??

hur stor skillnad är det på olika hgh?? efter som jag testade norditropin och effekten var väldigt olik. är jinotropin bättre/sämre? billigare är det iaf...

tack på förhand
Citera
2007-04-02, 21:06
Medlem
ikhs avatar
Citat:
tack för ditt inlägg... som vanligt har du en massa god info att dela med dig

sak man som kille också ta 3-6iu eller ska man ta mindre om man vill ta under en lång tid? har funderingar på att ta under en lång tid men vet inte om jag vill betala flera tusen i månaden bara på tillväxt. är det värt??

hur stor skillnad är det på olika hgh?? efter som jag testade norditropin och effekten var väldigt olik. är jinotropin bättre/sämre? billigare är det iaf...

tack på förhand
Jag tycker personligen att 3-4iu är lagomt om man vill ligga och bränna fett, jag får ingen märkbar skillnad om jag går upp till 5-6iu. Sen bör man använda det under minst 4månader. Jintropin är bra skit, håller helt klart måttet.

/mvh Ikh
Citera
2007-04-03, 00:08
Medlem
biggens avatar
ja alla stora säljare inom tillväxt, tex. genotropin,norditropin,jinotropin är bra.
tror de mest handlar om hur de fraktas o hanteras.

kör själv på norditropin (simplexx), kört i 2 veckor så ja kan inte utala mig om det än =)
Citera
2007-04-03, 00:28
Medlem
Om jag har förstått dett första inlägget i tråden rätt så undrar trådskaparen om varför han ökade så bra med geno samtidigt som han körde 50mg dbol om dagen
Citera
2007-04-03, 16:45
Medlem
biggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
Om jag har förstått dett första inlägget i tråden rätt så undrar trådskaparen om varför han ökade så bra med geno samtidigt som han körde 50mg dbol om dagen
ja varför skrev du det?
Citera
2007-04-03, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggen
ja varför skrev du det?

det verkade vara bara jag på detta forum som varit med om det. innan jag började läsa inlägg här hade jag en helt annan bild av tillväxt. var intresserad att kolla av om jag var ensam eller om det var vanligt.(att få dessa effekter)

om någon skulle fråga mig vad och hur mycket tillväxt som hjälper skulle jag svara 6enheter/dag och genotropin, överlägset!!! pga mina erfarenheter av geno, med tanke på hur lite jag svarat på andra AAS och Norditropin.
som sagt var detta bara en undran jag hade och ville se efter här om bara jag upplevt detta, inge mer.
Citera
2007-04-03, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggen
ja varför skrev du det?
Det ligger ganska rimligt till att den anabola effekten eller vad nu som uppnåddes mer av berodde på de ganska stora doser steroider som han tog och inte tillväxthormonet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in