2007-03-19, 19:10
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xasthur
Hur mycket påverkas fettförbränningen utav HGH egentligen?

En hel del. Det första man brukar märka är bättre sömn, finare hy och sen fettförbränning - men det är ju också mycket beroende på hur mycket man doserar...
Citera
2007-03-19, 19:59
Medlem
ibumetins avatar
brukar inte hänga här. men jag undrar en sak.
förvaring, måste inte de ligga i kylskåp hela tiden. även fast de uinte e blandat. jintropin som ni sa innan från kina. ska det skickas o så så blir det väl problem att hålla det kylt då det kan ta veckor att transprotera paketen?
misc
Citera
2007-03-19, 20:24
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibumetin
brukar inte hänga här. men jag undrar en sak.
förvaring, måste inte de ligga i kylskåp hela tiden. även fast de uinte e blandat. jintropin som ni sa innan från kina. ska det skickas o så så blir det väl problem att hålla det kylt då det kan ta veckor att transprotera paketen?
misc

Är det rekonstituerat så skall det vara i kylskåp annars skall det helst förvaras i frysen.
Citera
2007-03-19, 21:09
Medlem
ibumetins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0nsl
Är det rekonstituerat så skall det vara i kylskåp annars skall det helst förvaras i frysen.
med det menar du blandat eller? om det inte är blandat så kan det ligga i rumstemperatur då alltså. tackar för svaren
misc
Citera
2007-03-19, 21:13
Medlem
biggens avatar
om ja inte missminner mig så klarar blandat sig i nästa en månad i rumstemperatur.

eller ja blandar nog ihop det med att en öppnad klarar sig i 28 dagar i +2-+8 grader
Citera
2007-03-20, 10:28
Medlem
ibumetins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggen
om ja inte missminner mig så klarar blandat sig i nästa en månad i rumstemperatur.

eller ja blandar nog ihop det med att en öppnad klarar sig i 28 dagar i +2-+8 grader

j men oblandad då. hur länge klarar det sig i rumstemp?
misc
Citera
2007-04-01, 09:54
Medlem
tillväxt!!! varför??!!

har läst mycket på detta forum om just tillväxt och dess egenskaper, enligt vad ni själv har skrivit.
Min fråga:

när jag körde tillväxt första gången gick jag upp 8 kg på 8 dagar, körde totalt 150 enheter ca 6 om dagen(uppdelat). Hade världens bästa tryck i hela kroppen. det räckte med att bara äta mat och pumpet kom. hur kommer det sig att detta tryck kom om inte nu genotropin skulle ha en uppbyggande egenskap. måste tillägga att innan jag började med geno så åt jag 10 thai 5r om dagen och under geno kuren var intaget det samma!!!!!
Citera
2007-04-01, 12:09
Medlem
Tror inte att du gick upp 8 kilo av genotropin, om du nu inte fick enormt stora tarmar eller en näsa som inte är av denna värld

//Nikke
Citera
2007-04-01, 12:39
Medlem
....

tro mig varför skulle jag ljuga om en sådan sak??? och det är inte bara jag som upplevt samma sak. alla här säger att det är bara fettförbrännande och sak intas under långa perioder. men för er som inte vet kan man lätt gå in och läsa på FASS.SE och där står det klart och tydligt att det äver ökar muskelmassan. sen kan man även läsa varför insulin används och vad som händer i kroppen: fett och kolhydrater packas in i musklerna.... hur kan detta vara fettförbrännande????

Nån seriös som vet??

och inte okunniga som anarkist...
Citera
2007-04-01, 12:56
Medlem
biggens avatar
skulle tippa på att du gick upp i vätska!
någon byggande effekt tror ja också det har, men då får man köra mer än 150iu.
Citera
2007-04-01, 14:40
Medlem
Alladins avatar
Nej de var nog snarare vätska och ryssarna som kickade in...
Citera
2007-04-01, 20:44
Medlem
Felet de flesta gör som väljer att gå på HGH är att de tar för stora doser. Stora doser kostar mycket pengar och man blir ful. Nöjer man sig med 2 enheter/dag får man ut det positiva från HGH utan att få de negativa biverkningarna som uppblåst mage mm. Vad gör skiten för nytta då undrar många. Dina leder och muskelfästen mår bra av HGH. Den som provat att deffa med låga doser HGH vet vilken skillnad det gör. Du kommer att bli av med fett utan att behöva sänka kalorierna speciellt mycket, bra tryck i musklerna trots minuskalorier. HGH funkar som sagt bra men ska användas på rätt sätt. AAS är det som gäller för muskelmassa men ett litet tillskott av HGH kan göra märkbar skillnad. Informationen har jag fått från flera som tävlar med framgång inom BB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in