2006-11-23, 21:21
Medlem
nu e det så att om jag använder mina slin verktyg så snor dom cirka 0.1ml varje gång...då försvinner med andra ord 2 iu varje gång = 60kr.....
min fråga därför är om jag kan lämna lite luft i sprutan så jag får in hela skiten eller e det illa att injicera pytte lite luft i fettet?
Citera
2006-11-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedishguy1
nu e det så att om jag använder mina slin verktyg så snor dom cirka 0.1ml varje gång...då försvinner med andra ord 2 iu varje gång = 60kr.....
min fråga därför är om jag kan lämna lite luft i sprutan så jag får in hela skiten eller e det illa att injicera pytte lite luft i fettet?

ingen fara alls gör sj de fast i muskeln o de borde ju inte vara nå prob me fettet då
Citera
2006-11-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grandman
ingen fara alls gör sj de fast i muskeln o de borde ju inte vara nå prob me fettet då
danke
Citera
2006-11-23, 22:06
Medlem
Citat:
danke

man vill ju inte ha kvar skit i pumpen kan va upp till 0.5ml ibland
Citera
2006-11-23, 23:40
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandman
man vill ju inte ha kvar skit i pumpen kan va upp till 0.5ml ibland

En halv ml? då har du gjort något allvarligt fel...
Skaffa små slinnålar så är det bara marginelt de som fastnar i nålen... knappt mätbart.
Citera
2006-11-24, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
En halv ml? då har du gjort något allvarligt fel...
Skaffa små slinnålar så är det bara marginelt de som fastnar i nålen... knappt mätbart.

det e versionen när man trycker dit nålen. inte skruvar dit den men ajg menade inte en halv ml utan 0.1 ml =P det e med andra ord 2 iu = 60 spänn. tycker det känns dumt o slänga 60 spänn varje gång bara för att sprutan inte e tillräkligt "fin". det sitter alltså inte i nålen utan mellan där pump huvudet stannar och där nålen börjar får det plats 0.1 ml (och jag injicerar 0.2ml totalt så hälften försvinner). Gick perfa med luft i nålemnm så det fortsätter ajg med. . vet att folk säger att det tar 2-3 veckor innan man märker något men jag drog i mig första igår o jag har inte kännt mig så utvilad när jag har vaknat på länge (power of placebo??)
Citera
2006-11-24, 14:15
Medlem
ikhs avatar
Citat:
det e versionen när man trycker dit nålen. inte skruvar dit den men ajg menade inte en halv ml utan 0.1 ml =P det e med andra ord 2 iu = 60 spänn. tycker det känns dumt o slänga 60 spänn varje gång bara för att sprutan inte e tillräkligt "fin". det sitter alltså inte i nålen utan mellan där pump huvudet stannar och där nålen börjar får det plats 0.1 ml (och jag injicerar 0.2ml totalt så hälften försvinner). Gick perfa med luft i nålemnm så det fortsätter ajg med. . vet att folk säger att det tar 2-3 veckor innan man märker något men jag drog i mig första igår o jag har inte kännt mig så utvilad när jag har vaknat på länge (power of placebo??)
2-3veckor, testa 3-4månader innan du ens kommer i närheten av vad som kallas märkbart resultat.

/mvh Ikh
Citera
2006-11-24, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
2-3veckor, testa 3-4månader innan du ens kommer i närheten av vad som kallas märkbart resultat.

/mvh Ikh

jag ska köra minimum 1 år i vilket fall som men jag menar att jag tycker det funkar prima allra redan och jag har bara injicerat 4iu 1 gång (igår kväll) så jag hoppas på att ajg kommer må prima om ett par veckort o ändå bättre om ett par månader =)
Citera
2006-11-24, 14:54
Bannlyst
Har hört att HGH kan orsaka deformeringar. Att händer och fötter kan börja växa till stora proportioner. Stämmer det?
Citera
2006-11-24, 15:09
Medlem
k0nsls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Har hört att HGH kan orsaka deformeringar. Att händer och fötter kan börja växa till stora proportioner. Stämmer det?

Visst kan det göra det. Men jag tror ingen på det här forumet skulle ha råd till sådana doser...
Citera
2006-11-24, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av k0nsl
Visst kan det göra det. Men jag tror ingen på det här forumet skulle ha råd till sådana doser...

Jaså, så det händer bara i stora doseringar? Små på 4iu som trådskaparens är säkra då?

Är det Ew han tar eller är det oftare?
Citera
2006-11-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Jaså, så det händer bara i stora doseringar? Små på 4iu som trådskaparens är säkra då?

Är det Ew han tar eller är det oftare?

säkra o säkra... du lär inte få några komsitga växteffekter på olika extremiteter men man kan ju få ledvärk o lite sånt där trevligt,cancer är också en biverkning (dock inte så vanlig). och "han" kör en injection varje kväll före läggdags subkutant alltså ed inte ew...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in