2006-11-24, 16:00
Bannlyst
Vad har du får mål med denna jäkligt dyra 1 års kur?
Citera
2006-11-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diazepam
Vad har du får mål med denna jäkligt dyra 1 års kur?

framförallt för o sova bättre men även för o få bort lite fett och finnar. och så har jag varit jävligt nyfiken på att testa detta en längre tid och nu har jag pengarna så jag tänkte...... förstår du??
Citera
2006-11-24, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swedishguy1
framförallt för o sova bättre men även för o få bort lite fett och finnar. och så har jag varit jävligt nyfiken på att testa detta en längre tid och nu har jag pengarna så jag tänkte...... förstår du??

Yes, förstår precis.
Citera
2006-11-24, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
En halv ml? då har du gjort något allvarligt fel...
Skaffa små slinnålar så är det bara marginelt de som fastnar i nålen... knappt mätbart.

men jag menar vanliga pumpar o vanliga prepp som t ena haha annars hadde de varit galet

mvh
Citera
2006-11-25, 02:04
Medlem
Citat:
Jaså, så det händer bara i stora doseringar? Små på 4iu som trådskaparens är säkra då?

Är det Ew han tar eller är det oftare?

Kan själv konstatera att jag aldrig hört talas om någon som varit med om detta. Och då har jag haft kontakt med de som doserat bra mycket mycket mer än 4iu.
Citera
2006-11-25, 02:14
Medlem
en fråga bara om Genotropin om folk säger det är ingen mass builder förstår inte då vaffö folk lägger flera flera tusen kronor på de preppet. jag menar som ex: Ahmad Ahmad måste ha använt multi doser på HGH för de muskler han har är sjuka. hehe kanske ute och cycklar men men
Citera
2006-11-25, 02:18
Medlem
Citat:
Har hört att HGH kan orsaka deformeringar. Att händer och fötter kan börja växa till stora proportioner. Stämmer det?

inte hört att dom kan bli bestående större, därimot är det väldigt vanligt att man lägger på sej vatten i händer och fötter. Så mkt att fötterna ömmar tex.
Citera
2006-11-25, 12:58
Medlem
Allt brosk kan börja växa, finns ju på många ställe...öron osv.... har hört talas om det mer än en gång.. dock e man olika känslig då jag vet folk som kört 36iu ed utan problem alls
Citera
2006-11-25, 15:25
Medlem
LD50s avatar
Helt rätt som abmmij säger. Medicinskt så kallas det akromealgi eller giantism och orsakas då oftast av en tumör på hypofysen som orsakar en onaturlig utsöndring av GH. Om det inträffar på barn där växtplattorna inte har stängts ännu så brukar det kallas giantism då personen kommer att växa onaturligt länge. Om det sker senare i livet så får man istället akromealgi vilket orskar förtjockning utav benstrukturen, främst i händer och fötter. Även ett förstorat käkparti är vanligt vid akromealgi och man har även sett tillväxt av intärna organ.
Citera
2006-12-20, 22:35
Medlem
armands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandman
ingen fara alls gör sj de fast i muskeln o de borde ju inte vara nå prob me fettet då

kan man ta hgh i muskeln ??
Citera
2006-12-21, 12:30
Medlem
Även ett förstorat käkparti är vanligt vid akromealgi och man har även sett tillväxt av intärna organ.[/quote]

Jay Cutler tänkte jag på då, ha ha!
Citera
2006-12-21, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xatzer
Även ett förstorat käkparti är vanligt vid akromealgi och man har även sett tillväxt av intärna organ.

Jay Cutler tänkte jag på då, ha ha![/quote]
jay cutlers mage e ju inte så uppsväld. Titta bara på coleman. han ser ju ut som en spärrbalong ffs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in