2008-11-02, 12:16
Medlem
Vart ska man vända sig ifall man är sugen på att börja i en kör på amatörnivå? Jag har googlat runt utan att egentligen hitta nåt intressant. Körerna jag hittat har antingen varit till för barn, eller alldeles för seriösa. Nån som vet vart man kan vända sig? Är 22 och tjej...
Citera
2008-11-02, 12:22
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Kör för alla, Yvonne af Ugglas
08 - 753 33 30
DANDERYD

Om det lever upp till namnet så har du ju ditt svar där. Kollade Eniro bara. Sök på Kör i Stockholm så får du upp en massa resultat.
Citera
2008-11-02, 12:25
Medlem
vnc-s avatar
Kyrkan kanske
Citera
2008-11-02, 13:38
Medlem
Ett par bra förslag. Vet dock inte om Kör för alla verkar vara något för mig. Det verkar ju mer vara åt utbildningshållet, dvs. man betalar för en termin och sen får man lära sig sångteknik osv, och sen slutar man. Skulle vara kul med något mer bestående, att bli en del av en grupp och träffa nya människor.

Kyrkan tänkte jag också på, är bara lite rädd för att det blir mycket psalmer och sånt, men antar att jag kan höra mig för. Tack för förslagen, kom gärna med fler!
Citera
2008-11-02, 15:28
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vnc-
Kyrkan kanske

ja. kuk kanske skulle kunna va nåt?
Citera
2008-11-02, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
ja. kuk kanske skulle kunna va nåt?
Kyrkans Ungdoms Kör?
Citera
2008-11-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunk_
Kyrkans Ungdoms Kör?

Ja, undrar hur man tänkte när den förkortningen kom till. Hur som helst så är jag nog för gammal för kuk :/
Citera
2010-03-10, 00:38
Medlem
taszhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0h1n
Ja, undrar hur man tänkte när den förkortningen kom till. Hur som helst så är jag nog för gammal för kuk :/
Men herregud, är du 22 år så är det klart att du inte är för gammal för kuk Tvärtom!
(var tvungen...)

Hade varit kul att veta hur det gick, om/hur du hittade nån kör?
Jag ska själv hitta någon fin kör, fast i Göteborg då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in