2008-11-02, 00:45
Medlem
Undrar om det finns några bieffekter eller liknande om man inhallerar lustgas?

Om man tar ca 50 partroner på en kväll är det farligt ?
Kan det påverka hjärnan? nervsystem? hjärtat?

Ursäkta in jag stavar fel.... men ja är i min egen lilla värld förtillfälligt
2008-11-02, 00:49
Medlem
Jaaaas avatar
Det ska väll vara helt ofarligt sålänge man inte får syrebrist villket man väll inte kan få om man inte har en fet tubb med mask och så .

Men känns som man inte ska ta hur många som hellst på rad (med tanke på syret) .
2008-11-02, 00:50
Bannlyst
Brist på B-vitamin och syrebrist.
2008-11-02, 00:54
Medlem
Det med syrebrist och b12 har jag redan hört om.. för har läst om det men det va så mycket annat snack så orka inte läsa alla 20 sidor eller va de va...

så det kan inte påverka hjärnan eller något annat då?
2008-11-02, 01:22
Medlem
oscarericsons avatar
Jag har läst/hört att om man tar tillräckligt mycket lustgas, ca 50 doser(?) Så är det samma effekt som att boffa ^^ ursäkta tillståndet nu, väääääääldigt onykter peeeeeace
2008-11-02, 01:33
Medlem
azzns avatar
det enda jag har märkt av är en skitaning sämre minne men enbart när det kommer till saker som hänt ganska så nyligen (från igår till 3-4 månader tillbaka ungefär, det var under den tiden jag "gasade" som mest). 50 patroner på en kväll är så gott som helt riskfritt sålänge du inte tar alla utan att andas mellan patronerna men det förstår och märker du ju själv ta det lugnt bara och kör inte för ofta, det tappar effekten tillslut. Känner knappt av det själv längre...
2008-11-02, 02:22
Medlem
Wzzys avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=261756
2008-11-02, 02:42
Medlem
Lugnade mig mycket . Tack

Körde mycket på butangas för något år sedan. Fick de sjukaste hallisarna. Drog 1-2 flasker per dag i bland mer i någon månad...

Men slutade efter en att en viss händelse..
Lustgas är soft men inget alls gemfört med butan enligt min mening då jag aldrig fått hallisar på lustgas .
Tråkigt

Vill även påpeka att jag var ung och dum när jag höll på med det, då jag vet nu hur riskfyllt det är. 50% chans att överleva har jag fått höra. visserligen så lever jag än i dag, så är tveksam till de procenten.

En stor anledning till att jag fråga om lustgasen då jag inte längre vill leka med mitt liv !
Senast redigerad av Mini_c4 2008-11-02 kl. 03:31.
2008-11-02, 12:33
Medlem
Phibers avatar
Käka B-vitamin tillskott från apoteket om du ska köra mycket, kostar cirkus en 50lapp om jag minns rätt för 100st. Sen är det ju bara att se till att andas mellan patronerna också så du inte får syrebrist :P Men sitta o suga i sig bara lustgas i mängder är väll inte så kul/slöseri, använd det för att boosta andra saker istället
2008-11-02, 15:21
Medlem
weedsones avatar
Finns en stor tråd om lustgas.
2008-11-02, 16:54
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
https://www.flashback.org/showthread.php?t=261756

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto