2008-11-01, 19:39
Medlem
Ostmannen11s avatar
Heej, Någon här som är med i en grupp lr så via internet ? Tänkte isåfall höra hur det var

Jag täntke så att om det finns några här inne som nappar på idén så kan ni väl skicka ett PM

Tänkte typ att om man Skrev ngn låt via msn med varandra och typ spelade in sin bit på låten soch sedan skickar till någon som mixar ihop allting skulle vara jäkligt häftigt

Själv spelar jag Elgitarr =) Vore kul om deet funkade
Citera
2008-11-02, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostmannen11
Heej, Någon här som är med i en grupp lr så via internet ? Tänkte isåfall höra hur det var

Jag täntke så att om det finns några här inne som nappar på idén så kan ni väl skicka ett PM

Tänkte typ att om man Skrev ngn låt via msn med varandra och typ spelade in sin bit på låten soch sedan skickar till någon som mixar ihop allting skulle vara jäkligt häftigt

Välkommen till den teknologiska eran.
Citera
2008-11-03, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostmannen11

Det funkar bra, allra lättast är det givetvis om man även använder sig av metronom.

Jag har inget ljudkort hemma för tillfället, annars hade jag kunnat lägga bas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in