• 1
  • 2
2008-10-31, 17:29
Medlem
Undrar bara vad för droger folk tycker det är bäst att knulla på? själv tycker jag ecstasy är sjukt bra, tjack är lika bra i lagom mängd men även om man är hög på cb blir det ju sjukt gött att både knulla och runka. Har hört att knulla på Lsd skall vara som att knulla med gud. Vad gillar ni? tips?
Senast redigerad av bedandbreakfast 2008-10-31 kl. 17:33. Anledning: felstavning
Citera
2008-10-31, 17:54
Bannlyst
prova ta några mg amfetamin och lämplig dos av exstacy och/eller lsd. drick sedan alkohol och lägg till några red bull, ta sen valfri cigarr, det kommer kännas som att ha gruppsex med flera gudar samtidigt. vet dock inte vilka gudar, men prova det här ska tydligen vara jävligt bra enligt vad jag hört.
Citera
2008-10-31, 18:29
Medlem
roligt att du HÖRT saker. not!
Citera
2008-10-31, 18:34
Bannlyst
Alkohol!
Citera
2008-10-31, 18:37
Medlem
Santadunks avatar
Amfetamin.
Alkohol var det sämsta förslaget jag hört. Kokain och E är också bra förslag.
Citera
2008-10-31, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sparkle
Alkohol!

försämrar kuken kompis!

"LSD" och Pour simpel "KOKAIN"

Tar ni dessa så känns det som att du knullar hos gud
Citera
2008-10-31, 18:38
Medlem
Krim1s avatar
Alkohol är ju väldigt bra. Gör mig sjukt mycket uthålligare, och även kåt som fan. Sen är det ju inte speciellt mycket skönare, men det kan göra hela upplevelsen mycket bättre.

Att just förhöja själva njutningskänslan så älskar jag tjack, har aldrig haft sex på drogen ifråga men fan va gött det är att runka på tjack

Röka + benso va rätt nice iaf, både uthålligare och långt mycket starkare + längre orgasm än vanligt. Underbart att låta tjejen rida då också, eftersom man är så avslappnad
Citera
2008-10-31, 20:19
Medlem
torstenhingstens avatar
Alkohol är ju värdelöst..man tappar känseln och ledsnar efter 5 min

Vad heter den där drogen..pops eller ngt liknande? Bögar använder den har jag hört
Citera
2008-10-31, 23:29
Moderator
evilhoneys avatar
E&S--->Droger - övrigt
//mod
Citera
2008-10-31, 23:36
Medlem
Bangar_intes avatar
Jag skulle säga E. Jag vill knulla med allt (och jag mendar allt) när jag är ead. Fyfan va mysigt det hade varit, det är en av mina högsta önskningar, att få ÄLSKA på E .
Citera
2008-10-31, 23:49
Medlem
ExCowboys avatar
Röka. Om man sen har lust att spexa ytterligare är GHB och tjack kul, i synnerhet kombinerat, även om det antagligen är jävligt ohälsosamt. Risk för perversitet dock.

Röka är rätt underskattat i sammanhanget tycker jag, sex är ju sinnesjukt skönt när man är stenad. Dessutom tar det hundra år innan man kommer hur skönt det än är. Dubbel vinst alltså.
Citera
2008-11-01, 00:13
Medlem
OrvarsKorvars avatar
cannabis är sjukt härligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto