2008-10-31, 09:37
Medlem
La fram ett gäng kycklingfileer på diskbänken för att tina så jag kunde laga ordning det när jag kom hem. Dock arbetade jag 11 timars övertid så blev inte att laga dom. Sambon min la in dem i kylskåpet kl 17 då hade de legat fram sen kl 06 på morgonen. De har nu legat i kylskåpet sen dess o det var igår och jag tänkte steka upp den idag. Finns det någon risk att den blivigt dålig nu förutom att den är jäkligt torr?
Citera
2008-10-31, 09:55
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysk
La fram ett gäng kycklingfileer på diskbänken för att tina så jag kunde laga ordning det när jag kom hem. Dock arbetade jag 11 timars övertid så blev inte att laga dom. Sambon min la in dem i kylskåpet kl 17 då hade de legat fram sen kl 06 på morgonen. De har nu legat i kylskåpet sen dess o det var igår och jag tänkte steka upp den idag. Finns det någon risk att den blivigt dålig nu förutom att den är jäkligt torr?
Beror på vilken värme ni har i rummet. Men framför allt så berättar du inte hur länge de legat i kylskåpet efteråt .

~Paul~
Citera
2008-10-31, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dePaul
Beror på vilken värme ni har i rummet. Men framför allt så berättar du inte hur länge de legat i kylskåpet efteråt .

~Paul~

från kl 17 igår vi har de jävligt kallt kanske 16 grader hemma .) jävla designerlyor utan element .)
Citera
2008-10-31, 10:51
Medlem
dePauls avatar
Citat:
från kl 17 igår vi har de jävligt kallt kanske 16 grader hemma .) jävla designerlyor utan element .)
Och hur länge i kyl sedan??

~Paul~
Citera
2008-10-31, 10:56
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Man kan undvika att kött blir torrt om man tinar det i platspåse. Vad gäller tillagning av Dina kycklingfileer så är det igentligen bara tillredningen som är viktig - att de blir genom stekta/grillade, smaklig måltid
Citera
2008-10-31, 10:58
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Vad gäller tillagning av Dina kycklingfileer så är det igentligen bara tillredningen som är viktig
Det är det väl inte. Om kycklingen är skämd så är det väl ingen idé att gå vidare??

~Paul~
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in