Jag och mina polare hade tänkt att göra såhär på banken vid dro**ning*atan *3
09:23, polare 1 springer in på banken och ser lite casual ut.
09:24, polare 1 drar fram snoppen och gör helikoptern (eftersom att polarn har en riktig FB balle så kommer alla bli helt till sig, omöjligt att dom inte blir hypotiserade av den)
09:24:30, medans polare 1 upperhåller alla med att göra helikoptern med snoppen så smyger jag och polare 2 in med var sin mp5a som vi köpte (BAXXADE) dagen innan på teknikmagasinet (
http://www.teknikmagasinet.se/prod/mellan_bild/620053.jpg, bild på den)
09:25, Vi är frame vid disken och glider snabbt över till andra sidan medans polare 2 slå in huvudet tyst och säkert på hon som står där, alternativt kastar sig över och slår till henne/honom i kassan så han/hon svimmar. Polare 1 gör fortfarande helikoptern och alla kollar på och blir farsinerade.
09:26, vi smyger oss förbi alla bakom i kassan och öppnar valvet. Eftersom jag är en level 17 Tjuv med 14 agility och 10 lockpicking så får jag upp valvet utan problem med hjälp av en skruvdragare, skruvmejsel och en hammare. Och inte glömma ett par aleminium borrar som man kan borra metal med!
09:27, eftersom är pro tjuv med bra lockpicking skills så får jag upp låset och polare 2 fyller snabbt våra ryggsäckar med pengar (Lixom bara sådär 10-25 miljoner svenska kronor) och vi smyger säkert tillbaka ut igen där vår flykt bil står. Polare 2 står fortfarande och gör helikoptern.
09:28, Jag och polare 2 är ute i flyktbilen, polare 2s gamla moped (yamaha DX7a, trimmad såklart och går i 50km/h) och vi visslar så polare 1 gör ett sista varv med snoppen som får alla att trilla på golvet samtidigt som han smiter ut på gatan och hoppar upp på moppen med mig och polare 2. Eftersom vi har tidigare åkt 3 styckna på moppen (Upp till 6 har vi vart, ballt va?) så glider vi därifrån utan problem och snuten kommer ju inte eftersom vi smög in så jävla bra. Jag och polare 2 är duktiga på att smyga.
09:30, vi glider till vårt huvudläger där vi splittar på pengarna och sen tar oss till någon exotiskt land med hjälp av ett gäng falska pass som en annan polare har gjort i photoshop och skrivit ut ifrån sin dator. (ser verkligen jätte äkta ut). Så när vi är i norge, det exotiska landet så träffas vi alla upp efter 7 dagar radiotystnad i bergen där vi startar våra nya liv med dom 10-25 miljoner svenska kronorna som vi har. Såklart tar vi ju inte dom märkta då jag såg på film att man inte ska ta dom.
Ifall polare 1 misslyckas med helikoptern så börjar vi vråla om att vi ska skjuta alla, tar pengarna och sticker snabbt. Moppen går ju ändå i 50km/h och trimmad så vi glider ifrån polisen snabbt som fan!