2008-10-30, 21:56
Medlem
Hejsan gott folk!

Jag undrar ifall man får mycket synligare ådror under kur?

Jag vet att det beror mkt på bf, genetiskt osv men ni förstår frågan.

Tack så mkt

/Jofes
Citera
2008-10-30, 22:05
Medlem
Hej Jofes!

Ja, man kan få ytligare ådror på grund av ett högre blodtryck, ungefär som när man har rejäl pump och är ansträngd. Det är dock inte bara på armar och ben osv, det är även i ansiktet och på händerna.
Citera
2008-10-30, 22:09
Medlem
Inzaneswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofes
Hejsan gott folk!

Jag undrar ifall man får mycket synligare ådror under kur?

Jag vet att det beror mkt på bf, genetiskt osv men ni förstår frågan.

Tack så mkt

/Jofes

Ja det beror mycket på ditt bf och hyr mycket vätska du lägger på dig, blodtryck spelar också roll som föregående skrivare antecknade.
Citera
2008-10-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr2T
Hej Jofes!

Ja, man kan få ytligare ådror på grund av ett högre blodtryck, ungefär som när man har rejäl pump och är ansträngd. Det är dock inte bara på armar och ben osv, det är även i ansiktet och på händerna.

Okej tack

Det är så att jag inte har några speciella ådror just nu, även under pump.

Så frågan är ju egentligen om det finns en chans att jag får det om man skulle gå på en kur.
Citera
2008-10-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzanesweden
Ja det beror mycket på ditt bf och hyr mycket vätska du lägger på dig, blodtryck spelar också roll som föregående skrivare antecknade.

Tack för snabbt svar
Citera
2008-10-30, 23:33
Medlem
det beror på hur tjock du är, med lite underhudsfett kommer de att visa sig som alla andra muskler
Citera
2008-10-31, 09:05
Medlem
Inzaneswedens avatar
Ja är du lite smart och tänker efter så är det oftast kroppsfettet(bf) som ligger ivägen för att ådror inte syns.
Citera
2008-10-31, 10:34
Medlem
Vill du ha ådror så får du deffa, svårare än så är det inte
Citera
2008-10-31, 13:09
Medlem
Felons avatar
jag har runt 20% bf och har ådror som ormar precis överallt, tycker det är fult när det blir så jävla mycket, och det är obekvämt om man ska jobba med något, pga att man kan skära av en lättare ;P
Citera
2008-10-31, 13:51
Medlem
Inzaneswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felon
jag har runt 20% bf och har ådror som ormar precis överallt, tycker det är fult när det blir så jävla mycket, och det är obekvämt om man ska jobba med något, pga att man kan skära av en lättare ;P

Och jag antar att du kollat ditt BF via klämme, givetvis har folk lättare att lägga på sig på tex mage, hantverkare sen man sällan ha högt bf på armarna tex. bf är ett ungefärligt värde, ska du kolla ditt exakta så finns det ställen som tar betalt för det. ska själv kolla mitt om 2v
Citera
2008-10-31, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzanesweden
Ja är du lite smart och tänker efter så är det oftast kroppsfettet(bf) som ligger ivägen för att ådror inte syns.

Det vet jag
Bara undrade om man fick synligare under eller vid kur
Citera
2008-10-31, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Vill du ha ådror så får du deffa, svårare än så är det inte

Självklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera