2008-10-30, 21:54
Medlem
Hej!
Har en brbar dator frn Zepto som r ngra mnader gammal, har kollat runt hos andra zeptogare om dom har samma problem, men det har inte gett ngot resultat.

Jag har installerat Windows XP Pro SP2 engelsk version (har lnk till versionen i frga om ngon r nyfiken, vill ha XP men hittade den aldrig till salu, drfr drog jag ner den), och den har fungerat vl. Till en brjan.
Efter ngon mnads anvndande s brjar alla processer att ta mnga minuter att ens starta upp. Frn att man trycker p knappen till att skrivbordet laddar klart tar flera minuter. Att ppna startmenyn fr frsta gngen sedan uppstart tar ~40 sekunder.

Har testat systemterstllning till den tidpunkt d jag vet att datorn fungerade bra, men det hjlper inte alls. Diskdefragmenteraren gr inte ens att vlja under tillbehr, ikonen saknas och den r tillsammans med flera under >systemverktyg, oklickbar.

Har testat att formatera hela skiten, men problemet dyker upp igen efter nn vecka.

Vad kan jag gra fr att f bukt med problemet? Vill ha en normalt fungerande dator
Citera
2008-10-30, 22:08
Medlem
927s avatar
du r sker p att det inte beror p nt program eller liknade?
hur beter den sig i felskert lge?
Citera
2008-11-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
du r sker p att det inte beror p nt program eller liknade?
hur beter den sig i felskert lge?

ska testa i felskert lge imorgon... r inte s kunnig s jag har inte ens testat det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in