2008-10-30, 20:29
Medlem
loafmasters avatar
Rögle får fan inte en syl i vädret i andra, trots det så står det fortfarande 1-1. Jag är vansinnig och funderar på att stänga av. Hade Brynäs inte varit Brynäs, så hade det stått 4-1 minst. Men Brynäs kan ju för i helvete i göra mål!!!!
2008-10-30, 20:30
Medlem
NirvanAs avatar
Fyfan vad kris det är i Timrå... snacka om att vara nerkörda i avgrunden både lag och organisations mässigt.
2008-10-30, 20:30
Medlem
Fortsatt stabilt spel av Modo trots många utvisningar, det är bara att hoppas på att vi kan fortsätta med det matchen ut.
2008-10-30, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klorinsky
oh really?

Det är väl ganska givet! Men det måste varit någon uppenbar situation som gjorde han upprörd?

Såg inte riktigt vad det var som föranledde hans raseriutbrott. Började med en dubbelutvisning efter lite gruff nere vid modos bur. Domarn drog ut teken i mittzonen. Kan det ha varit det? Arg som fan var han

Nåt är jävligt fel i Timrå.
Medlem
loafmasters avatar
Vad fick Challe att lacka ur? Någon felaktig utvisning?

EDIT: såg precis att någon svarat.. tack för det!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
Fortsatt stabilt spel av Modo trots många utvisningar, det är bara att hoppas på att vi kan fortsätta med det matchen ut.

Eh? Det ser ju lekande lätt ut för er? Du behöver inte oroa dig
2008-10-30, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fyfan vad kris det är i Timrå... snacka om att vara nerkörda i avgrunden både lag och organisations mässigt.

Vad är det som gör att det går så jävla dåligt då?

Toskala
2008-10-30, 20:35
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toskala
Vad är det som gör att det går så jävla dåligt då?

Toskala

Kass tränare.
2008-10-30, 20:35
Medlem
Trillskes avatar
SSK verkar ju ha öppen gata mot serieledningen. Tror ni tar över taktpinnen gällande "årets skräll".
2008-10-30, 20:36
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
SSK verkar ju ha öppen gata mot serieledningen. Tror ni tar över taktpinnen gällande "årets skräll".

SSK är ju för fan topptippade inför säsongen av de flesta. Så det är väl inte direkt en skräll ifall dom hamnar långt upp i tabellen?
2008-10-30, 20:38
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
SSK är ju för fan topptippade inför säsongen av de flesta. Så det är väl inte direkt en skräll ifall dom hamnar långt upp i tabellen?
Topptippade? Allt jag läst har varit typ "klarar kanske slutspel". Ingen på AB verkade heller tro att dom skulle stanna där uppe trotts inledningen.
Men jag läser iof inte jättemånga analyser.

Jag trodde personligen dom skulle landa kring 8 eller så.
2008-10-30, 20:40
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Topptippade? Allt jag läst har varit typ "klarar kanske slutspel". Ingen på AB verkade heller tro att dom skulle stanna där uppe trotts inledningen.
Men jag läser iof inte jättemånga analyser.

Jag trodde personligen dom skulle landa kring 8 eller så.

4/6/7/6 Tippade dom 4 sk. experterna på AB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in