Jag mår hemskt dagen efter, mår faktiskt skit i skrivande stund. Jag brukar inte dricka så pass mycket att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort, men igår lyckades jag göra det. Har absolut inget minne, och har inte pratat med polarna än heller (jag vaknade för ca 3 timmar sedan)
Det är hemskt att få reda på vad man har gjort under fyllan, tycker inte alls om att prata om det. Desto roligare är det dock att prata om vad andra gjorde

.
Och inte klarar man ju av att behärska sej heller när man börjat dricka, man satsar på att bli lite "salongsberusad" men det slutar med att man däcker i ett hörn medans dom andra fortsätter festa.
Nä fy fan säger jag bara, bakfylleångest är hemskt!