2008-10-30, 13:46
Medlem
Någon som provat att blanda dessa 2? Låter lite farligt kanske vad tror ni?
Citera
2008-10-30, 13:50
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stavel
Någon som provat att blanda dessa 2? Låter lite farligt kanske vad tror ni?

Det blir väll som med alla blandningar mellan centralstimulanter och opioider, påfrestande för hjärtat och risken att dö är överhängande.

Det verkar vara en 50/50 chans för ett bra rus på sådana blandningar, antingen får man mega-ångest och är påväg att dö/dör eller så är man i paradiset. Jag har bara hamnat i det sämre stället hittills på CS och opi.
Tycker inte du skall testa, det är riktigt dumt och kan skada hjärtat.

Peace 666
Citera
2008-10-30, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666FaceBreaker*
Det blir väll som med alla blandningar mellan centralstimulanter och opioider, påfrestande för hjärtat och risken att dö är överhängande.

Det verkar vara en 50/50 chans för ett bra rus på sådana blandningar, antingen får man mega-ångest och är påväg att dö/dör eller så är man i paradiset. Jag har bara hamnat i det sämre stället hittills på CS och opi.
Tycker inte du skall testa, det är riktigt dumt och kan skada hjärtat.

Peace 666

mm misstänkte det. Men vist kan man ta lite meph på morgonen å en lina sub på kvällen? Å kom på en fråga till, hur funkar sub rektalt?
Citera
2008-10-30, 16:55
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stavel
mm misstänkte det. Men vist kan man ta lite meph på morgonen å en lina sub på kvällen? Å kom på en fråga till, hur funkar sub rektalt?

Sålänge du inte känner av mephedronet så tror jag det är ok, finns så lite information om just mephedrone så jag vet faktiskt inte hur de reagerar med varandra med den tidlinjen.

Subutex rektalt skall fungera bättre (precis som alla droger) rektalt, inget jag själv har testat och så kommer det förbli. Tycker den gamla snort-metoden fungerar prima så rektalt behövs inte i mitt fall.

Peace 666
Citera
2008-10-30, 18:31
Medlem
Beror på hur stor vana du har av de båda drogerna också, kom just från en polare som drog en lina av varje utan några problem alls.
Citera
2008-10-30, 20:04
Medlem
Kapillärs avatar
Jag brukar landa på Subutex, vilket effektivt hämmar det värsta återdoseringsbegäret. Dessutom är det väldigt skönt, blir alltid en lyckad kväll.
Citera
2008-10-30, 21:51
Medlem
_strawberry_s avatar
Funkar bra.. drog ett par linor meph för ett tag sedan då jag redan var påverkad av sub sedan några timmar tillbaka. Jag är visserligen inget fan av meph eller cs i allmänhet för den delen heller numera, men.. det var ganska trevligt att vakna till lite ur fyllan o buprenorfin-dimman.
Inget obehag.. bara lite mer uppåt än jag skulle varit utan mephet. Ok.. visst arbetade hjärtat på ganska hårt.. men ingen skada skedd.
Citera
2008-11-09, 12:32
Medlem
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-

Helt ok..
Jag medicinerar med subb dagligen och dt gör ingen skoildnad på ruset...vad jag märkt.
Det ända jg märkte var att jag fick ett jämnare skönare rus nä jag tog en lina sub.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in