• 1
  • 2
2008-10-30, 12:02
Medlem
http://www.expressen.se/noje/1.13518...v-sapo-agenter
Citera
2008-10-30, 12:16
Medlem
Jag gick på Östra Real samtidigt som honom 79-82. Han gick Humanistisk linje om jag inte minns helt fel. Ingen annan kul info tyvärr mer än att hans syrra var riktigt snygg (då iallafall)
Citera
2008-10-30, 12:21
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euro
Jag gick på Östra Real samtidigt som honom 79-82. Han gick Humanistisk linje om jag inte minns helt fel. Ingen annan kul info tyvärr mer än att hans syrra var riktigt snygg (då iallafall)
Är Nathalie systern? Hon har ju en rätt dyr butik på Östermalm.

www.nathalieschuterman.se
Citera
2008-10-30, 12:40
Medlem
Ja, det stämmer (jag var kompis med en kille vars syster var kompis med Natalie så träffade henne en hel del i mitten av 80-talet)
Citera
2008-10-30, 13:08
Medlem
en av trådarna här på flashback angående skvaller om kungabarnen ska ju prinsessan ha bett säpovakterna trycka på henne en kväll ute på laroy.

vet nån eller tror om det var just schuterman som prinsessan bad om lite pitt?
Citera
2008-10-30, 13:52
Medlem
Watchmens avatar
Det ska finnas en tråd där han avhandlas tidigare.. gjorde en sökning men hittade inget.

kort:
Tror att han är en viktigpetter
Jobbat en hel del åt Kharmagruppen i dörren
I media refererar man mer än gärna till att han har vaktat Madeleine
Snygg syrra
Citera
2008-10-30, 14:04
Medlem
uppger gärna falska saker i intervjuer ang jobb som han skall ha ordnat (person skydd åt en rolig mörk amerikansk skådespelare) vilket är enbart BS. Säger inte mer än att han e väll inte så omtyckt. Han åkte på lite pisk för ett par år sedan med. sök lite på google så kommer det upp en del. Min föredetta chef vart VANSINNIG efter att ha läst div intervjuer med honom...
Citera
2008-10-30, 15:02
Medlem
Fanns det inte en prinsessa i Monaco som hade roligt med sin livvakt?
Citera
2008-10-30, 15:42
Medlem
Watchmens avatar
Vad det gäller den här titeln som "Madeleines livvakt" så kräks jag lite på det när man refererar på det sättet. De enda livvakterna kungahuset använder sig av är såvitt jag vet Säpo, och där jobbar inte TS.

TS har väl enbart jobbat som vakt när hon besökt lokal (Kharma, Båstad etc) där han jobbat och vips så är han Madeleines livvakt...
Citera
2008-10-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Watchmen
Vad det gäller den här titeln som "Madeleines livvakt" så kräks jag lite på det när man refererar på det sättet. De enda livvakterna kungahuset använder sig av är såvitt jag vet Säpo, och där jobbar inte TS.

TS har väl enbart jobbat som vakt när hon besökt lokal (Kharma, Båstad etc) där han jobbat och vips så är han Madeleines livvakt...
RPS
Citera
2008-10-30, 19:21
Moderator
Oddballs avatar
Citat:

Skilj på TS, dvs trådskaparen och den person som TS vill diskutera...
Citera
2008-10-30, 20:09
Medlem
Citat:
Tror att han är en viktigpetter

Är man inte viktigt om man vaktat personer ur kungahuset?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in