• 1
  • 2
2008-10-29, 22:14
Medlem
Meister-Pelles avatar
Sedan när jag såg en tjej som har på sig en trosa med öppen gren blev jag väldigt kåt av det. Jag har sökt genom näten om dom och jag har märkt att trosor med öppna grenar är ganska sällsynta i näten förutom i erotik nätshopar.

Så jag börja undrar om att trosor med öppna grenar är inte så populärt i erotiska världen eller att den är inte så världskänt än?
Citera
2008-10-29, 22:21
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meister-Pelle
Sedan när jag såg en tjej som har på sig en trosa med öppen gren blev jag väldigt kåt av det. Jag har sökt genom näten om dom och jag har märkt att trosor med öppna grenar är ganska sällsynta i näten förutom i erotik nätshopar.

Så jag börja undrar om att trosor med öppna grenar är inte så populärt i erotiska världen eller att den är inte så världskänt än?

har stött på det en gång med min sambo råkade visst skratta lite för mig själv så ja tror faktiskt inte det kommer ske igen

ärligt så tycker jag det ser rätt lustigt ut, hellre inga trosor alls...
Citera
2008-10-30, 00:11
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Förstår inte vitsen. Vad är det för fel på vanliga trosor, kanske av lite mindre storlek att dra åt sidan, eller inga trosor alls?

Min pojkvän diggar det och köpte mig ett par. Ja, han gillar det, men jag känner mig knappast sexig.
Citera
2008-10-30, 01:30
Medlem
Alladins avatar
Citat:

Du nämner att det finns i erotikshoppar och i nästa andetag menar du på att det antagligen inte är så populärt i erotiska världen, hur skall du ha det?
Känns väl ganska självklart att inte h&m säljer såna trosor bland sina underkläder...
Citera
2008-10-30, 09:38
Medlem
Meister-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Du nämner att det finns i erotikshoppar och i nästa andetag menar du på att det antagligen inte är så populärt i erotiska världen, hur skall du ha det?
Känns väl ganska självklart att inte h&m säljer såna trosor bland sina underkläder...

Ok... Jag tror att jag skrev fel om hela erotiska världen... Egentligen borde jag istället säga att trosor med öppna grenar förekommer rätt sällan på porrbilderna och erotiska noveller.

Sant, det kommer känna rätt konstig om H&M börja sälja dessa trosor.

Citat:
Ursprungligen postat av locman
har stött på det en gång med min sambo råkade visst skratta lite för mig själv så ja tror faktiskt inte det kommer ske igen

ärligt så tycker jag det ser rätt lustigt ut, hellre inga trosor alls...

Nåja, alla har sina smaker. Flesta föredrar att köra traditionella naken sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuggmotstånd
Förstår inte vitsen. Vad är det för fel på vanliga trosor, kanske av lite mindre storlek att dra åt sidan, eller inga trosor alls?

Min pojkvän diggar det och köpte mig ett par. Ja, han gillar det, men jag känner mig knappast sexig.

Tja, dessa trosor är rätt erotisk eftersom dessa trosor har tydligen budskap om att man uppmana sin partner att knulla dom nästan när som helst utan behöva slita av sig kläderna.

Men om du inte känner dig sexig med dessa trosor får du ta en snack med honom om det och berätta varför du känner det på lugn sätt. Dessa trosor passa inte alla tjejernas smaker.
Citera
2008-10-31, 00:10
Medlem
Lady Bugs avatar
Citat:

Finns att köpa på helt vanlig postorder. De på länken nedan kan köpas på La Redoute, 2 par för 99 kr

http://www.laredoute.se/misc/Product..._9065288_1.JPG
Citera
2008-10-31, 10:59
Medlem
troubledstars avatar
fint är det i alla fall verkligen inte. finare att lämna något åt fantasin. inte något mellanting.
Citera
2008-10-31, 12:04
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troubledstar
fint är det i alla fall verkligen inte. finare att lämna något åt fantasin. inte något mellanting.

precis allt eller inget
Citera
2008-11-02, 06:58
Medlem
xploddans avatar
Finns hos Victorias Secret också...
Citera
2008-11-02, 08:21
Medlem
pillenottens avatar
Shit, trodde dessa fallit i välbehövlig glömska, trosor med öppen gren dök väl upp i slutet av 60talet och var oerhört töntigt redan då.
Citera
2008-11-02, 08:33
Medlem
LéKrisss avatar
Jag sällar mig till skaran som inte fattar vitsen med att bära ett plagg vars allra främsta funktion avlägsnats. Det känns som skor utan skosulor, oavsett hur snyggt det må vara överskuggas det av hur korkat det ser ut.
Citera
2008-11-02, 11:42
Medlem
Empresss avatar
Citat:

Men du.. Det är just utanför den erotiska värden de är impopulära i sådan fall.. Du skriver ju själv att det är lätt att hitta dem i erotik shopar och svårt i övriga nätet.

Sedan så är det inte alla tjejer som känner sig bekväma att bära sådana trosor. Vad är det för vits att bära något som känns obekvämt?
Sexiga plagg blir sexigare om personen som bär upp dem känner sig bekväm i plagget oxå. För det ena måste inte utesluta det andra.
Senast redigerad av Empress 2008-11-02 kl. 11:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in