Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Du nämner att det finns i erotikshoppar och i nästa andetag menar du på att det antagligen inte är så populärt i erotiska världen, hur skall du ha det?
Känns väl ganska självklart att inte h&m säljer såna trosor bland sina underkläder...
Ok... Jag tror att jag skrev fel om hela erotiska världen... Egentligen borde jag istället säga att trosor med öppna grenar förekommer rätt sällan på porrbilderna och erotiska noveller.
Sant, det kommer känna rätt konstig om H&M börja sälja dessa trosor.
Citat:
Ursprungligen postat av locman
har stött på det en gång med min sambo råkade visst skratta lite för mig själv så ja tror faktiskt inte det kommer ske igen
ärligt så tycker jag det ser rätt lustigt ut, hellre inga trosor alls...
Nåja, alla har sina smaker. Flesta föredrar att köra traditionella naken sex.
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggmotstånd
Förstår inte vitsen. Vad är det för fel på vanliga trosor, kanske av lite mindre storlek att dra åt sidan, eller inga trosor alls?
Min pojkvän diggar det och köpte mig ett par. Ja, han gillar det, men jag känner mig knappast sexig.

Tja, dessa trosor är rätt erotisk eftersom dessa trosor har tydligen budskap om att man uppmana sin partner att knulla dom nästan när som helst utan behöva slita av sig kläderna.
Men om du inte känner dig sexig med dessa trosor får du ta en snack med honom om det och berätta varför du känner det på lugn sätt. Dessa trosor passa inte alla tjejernas smaker.