Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2001-10-01, 20:05
  #1
Medlem
Alla som nån gång rökt på vet att man bli fruktansvärt hungrig. Testade själv nyligen med detta, röker en holk ibland o äter utav bara satan. Undrar dock om det finns några faror med detta i och med preppen. Nån som vet?
Citera
2001-10-01, 21:22
  #2
Medlem
cannabis + prepp ?!

Har hört att det kan leda till ökad risk för gyno....THC lagras i fettvävnad liksom östrogen vill fästa i receptorerna kring fettet i bröstvårte området....Minns inte exakt och tror inte att det finns några seriösa studier på det heller. Men i alla fall: Det är vad jag läst och hört!

fuckhead.
Citera
2001-10-01, 21:43
  #3
Medlem
cannabis + prepp ?!

sant röka ökar risken mkt för gyno..kan inträffa utan att man tar bolas med om man röker mkt och ofta!
Citera
2001-10-01, 22:04
  #4
Medlem
cannabis + prepp ?!

Röka holk är väl aldrig bra...

fast ja ska inte säga nåt....brukar ta mej en huling själv då o då =)
Citera
2001-10-01, 22:33
  #5
Medlem
cannabis + prepp ?!

Japp.
Jag har fått lite skumma bröst efter några års intensivt "tujande".
Men om det inverkar tillsammans med prepp har jag ingen aning om.
Citera
2001-10-02, 14:52
  #6
cannabis + prepp ?!

det är ok, kör på
Citera
2001-10-03, 03:27
  #7
Medlem
cannabis + prepp ?!

Jag rökte lite ibland när jag kurade, Man äter ju mer och musklerna får mer vila/avslappning.
Citera
2001-10-03, 10:41
  #8
Medlem
cannabis + prepp ?!

Ja, såvida man inte röker i omåttliga mängder utan bara ibland är det väl precis som med alkohol och alla andra droger. Det är ju aldrig bra men kommer troligen inte att leda till några allvarliga biverkningar såvida man inte brukar det varje dag...

fuckhead
Citera
2001-10-03, 12:29
  #9
Medlem
cannabis + prepp ?!

Jag har hört att THC sätter sig i receptorerna för testosteron. Inte bra om det skulle vara så.
Citera
2001-10-03, 15:04
  #10
cannabis + prepp ?!

jag måste erkänna ja röker holk så det står härliga till!

men under kur endast 2-3ggr i veckan bara för apiteten skull man drar ju lätt i sig 3pizzor om de skulle va så :)

men jag använder oxå alltid armidex under kur men cannabis+högadrogener= kan va lika med gyno cannabisen ökar iaf risken mkt och du blir slöare och ökar inte lika bra i styrka!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback