Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2001-09-27, 20:16
  #25
Medlem
Varför?

Ja då kan du ju oxå lägga ut en länk till socialstyrelsens sida om steroida preparat så ska vi nog se vilket av dem som e värst.Och 5000 år sen e väl inte längre tillbax i tiden än över 10.000 år sen ellehur? Och det var knappast något kemiskt dopingmedel.Jag tycker fortfarande du ska läsa den här sidan.
<http://www.ens2000.nu/skolor/preparat/skadever.asp>
Citera
2001-09-27, 21:01
  #26
Medlem
Varför?

The King, jag förvisar dej till brasshuvud forumet istället!
Citera
2001-09-27, 22:54
  #27
Medlem
Varför?

Oh men herrejävlar, är detta nån jävla tävling eller? Jag kan påstå att steroider använt på fel sätt kommer med stor sannolikhet att leda till biverkningar ja, de flesta eller alla går att bota. Missbruk av vilket narkotiskt preparat som helst, måttligt eller inte kommer förr eller senare att leda till biverkningar, vissa kommer aldrig att gå att bota. Sen får väl alla dra sina egna slutsatser och göra sina egna beslut? Eller håller du inte med om det The King?
FÖr övrigt var det INGEN som vågade? kommenteera mitt tidigare inlägg, hur kom det sig?

fuckhead
Citera
2001-09-27, 23:30
  #28
Medlem
Varför?

Det va egentligen så att jag råka läsa igenom detta forum och såg att dem hade skrivit att steroider var mindre farligare än att röka och då blev jag lite lack eftersom det är tvärtom.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback