Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2001-09-27, 16:44
  #13
Medlem
jag2

FuckHead> Är du säker på att kroppen tar upp alla kalorier? Själv har jag faktiskt ingen aning.
Citera
2001-09-27, 16:51
  #14
Medlem
jag2

Bajs innehåller näring och kalorier = så kroppen tar inte upp ALLT. Många djur äter ju upp sin egen skit för att få i sej näring igen, men som tur inte människor. Men det är nog knappast detta som är problemet för herr Halvar.

HALVAR, vill du ha någon hjälp så får du skriva ner ditt träningsprogram och vad du äter, som du sa du skulle göra innan :-)
Citera
2001-09-27, 16:54
  #15
Medlem
jag2

Och om du tvunget skall ha en kur att köra efter, så varför inte bara köra 400mg deca i 10 veckor och avsluta med clomid! Förr såg kurerna ut annorlunda och folk trodde att man fick mer effekt av att öka lite vissa veckor och minska lite andra veckor och hålla på o spöka hit och dit med doseringarna. Det enda som håller är JÄMNA doser, med möjligtvis lite frontload i början. Man ska utnyttja de "färska" receptorerna man har i början av en kur..sedan spelar det kvitta om du höjer doserna, kroppen kan ändå inte ta emot mer än en viss nivå...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback