Citat:
Ursprungligen postat av daniel_andersso
I princip alla diskussionstrådar innehåller inlägg där folk inte håller med trådskaparen, skulle knappast vara ett fritt forum om alla sådana inlägg raderades.
I detta fall kan jag inte annat än hoppas att TS åker fast, det tjänar samhället på, dessutom är risken stor att snorungar som kommer undan med snatterier fortsätter med grövre brottslighet.
Man behöver inte hålla med TS för att besvara hans fråga. Tycker man att det känns fel att besvara hans fråga pga. sina egna moraliska åsikter så är valet enkelt: man avstår från att skriva något.
Avstår man från att skriva något (med tanke på att 100% av alla svaren i den här tråden är OFF-TOPIC) så hade den här tråden legat långt bak i forumet och tillslut blivit helt bortglömd.
Men nu när ni svarar på den med ert off-topic-moral-tjafs så ligger den överst hela tiden vilket ökar risken att TS får ett vettigt svar.
OnT:
Jag tror inte det är så smart att knipsa av färgtuben på mitten. Tror att det kommer läcka en massa färg då

Tror man måste ha ett speciellt verktyg för att få bort de där färgtuberna. De är gjorda så att om man försöker ta bort dem på andra sätt börjar det spruta färg som förstör plagget.
Men jag tror inte att larmet sitter i själva färgtub-grejen. Är inte säker på det heller dock. Om larmet sitter separat kan du ju ta bort larmet bara och sen ta itu med färgtuben hemma.
mvh