Hej. Har svår ångest och mår så sjukt dåligt. Jag käkar iktrorivil men den dämpar inte så bra. Jag skulle vilja ha tips på bra benzo som dämpar ångesten bra? Har panikångest och vill bara dö. Om det har nån betydelse. Mvh
Oops, kanske fel att ställa den här frågan här. Mod kan väl flytta till rätt om det är så det ligger till. Tack!
Senast redigerad av lullig 2008-10-28 kl. 16:45.
Tack så mycket för alla svar, verkligen tack. Har funderat på Xanor, så kanske man ska testa det. Och stesolid kanske kan vara nåt också. Jag är inte rädd för att bli beroende, så det är lugnt. Men är det svårt att få ut det av läkaren? Jag behöver verkligen det mot min ångest. Speciellt nu när jag ska börja jobba om nån vecka bara.
Tack så mycket för alla svar, verkligen tack. Har funderat på Xanor, så kanske man ska testa det. Och stesolid kanske kan vara nåt också. Jag är inte rädd för att bli beroende, så det är lugnt. Men är det svårt att få ut det av läkaren? Jag behöver verkligen det mot min ångest. Speciellt nu när jag ska börja jobba om nån vecka bara.
Tackar.
All benzo är relativt svårt att få ut, just därför det är så extremt beroendeframkallande. Du kommer att få ut Theralen, Atarax, Lergigan etc innan du får benzo.
All benzo är relativt svårt att få ut, just därför det är så extremt beroendeframkallande. Du kommer att få ut Theralen, Atarax, Lergigan etc innan du får benzo.
Hm, det blir ett grovt samtal med den där läkaren då. Jag har friheten att fixa ute på gatan endå satt. Tack iaf.
lyrica theralen lergigan i kombination med lithium o tegretol, man blir riktigt lugn, nackdelen är att man blir djävligt trött. har provat det mesta innan, valium var såklart bäst men den fick jag sluta med såklart=(.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!